امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیر یل مامان

برسام من برگشته

1393/4/6 3:42
نویسنده : مامان زینب
1,882 بازدید
اشتراک گذاری


الهی فدای این چهره ی معصومت بشم نمی دونی این مدت که خودت و مامان بهار نازنینت نبودید چقدر سخت بود نی نی وبلاگ بی شما هیچ صفایی نداره به خصوص برای من که تنها همدم و مونسم شما بودید .

برسام عزیز امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر مادرت را خوب بدونی چون واقعا برای داشتنت برای همیشه با تو بودن خیلی سختی کشید روزهایی که هر کسی از پسش بر نمیاد .

من پست ثابتی را که تو و امیر با هم بودید را حذف کردم چون با دیدنش کلی غصه می خوردم ولی حالا که دوباره برگشتی خیلی خوشحالم تو پست ثابت من هستی برای همه ی کسانی که عاشقانه دوستت دارن همیشه بمان .

تولدت مبارک نازنین .

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

√بهار مامانه برسام
6 تیر 93 6:30
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی من فدای این دل مهربون و صمیمیت بشم عزیزترینم خیلی خیلی خیلی ماهی به خدا که مثل تو دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا نداره خدا رو شکر که من یه فرشتهی خدا رو روی این زمین شناختم فرشته ی مهربون من من واقعا جلوی خوبات و روح بزرگت سر تعظیم فرود میارم
مامان زینب
پاسخ
سلام گلم ممنون بهار جان کاری نکردم عزیز در مقابل سختی که شما کشیدی اگه خدا دنیا را بهت بده کمه شما یه مادر واقعی هستی مادری که اونقدر ایستادگی کرد تا بچش پس گرفت در مقابل شما باید سر تعظیم فرود اورد باور کن خوشحالی من حد و حساب نداره ایشالا که دیگه هیچ وقت تو زندگیت غم نبینی .
مامانی مهربون
8 تیر 93 4:52
سلام خانمی یعنی به این زودی منو فراموش کردی ؟ راستی وقتی اومدی تو وبلاگم فکر نکنی من یکی دیگم و اصن تو وبلاگم نیمدی چرا تو وبلاگم اومدی ولی وبلاگم هخیلی تغیر کرده پس زود باش بیا که منتظرتم
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم نه فراموشت نکردم امیر چند وقته خیلی مریض اصلا فرصت نمی کنم باشه چشم حتما میام . برا خودت و نی نی هات
مامانی مهربون
8 تیر 93 14:13
سلام گلم ممنونم که باز به وبلاگ من سر زدی و یه عاملمه نظر دادی از جوابتم ممنونم از لطف هاتم ممنونم حالا به خاطر شما شاید تو ماه رمضان هم مطلب نوشتم به شرطی که شمام به وبلاگ من سر بزنی و از دوستای همیشگی وبلاگم باشی
مامان زینب
پاسخ
خوشحال می شم چشم حتما سر می زنم مواظب خودتون باشید
مامانی مهربون
8 تیر 93 14:14
چه عکس قشنگی
مامان زینب
پاسخ
ممنون عزیزم
مریم مامان دونه برفی
11 تیر 93 10:03
جدددددی ؟؟؟؟؟؟ خدا رو شکر..
مامان زینب
پاسخ
آره عزیزم خدا را شکر منم خیلی خوشحالم
مامان نرگس
19 تیر 93 11:57
منم از اومدن برسام و بهار خیلییییییییی خیلی خوشحال شدم
مامان بردیا شیطون
22 تیر 93 15:41
ای جونم برسام..... تولدت مبارک عسل خاله
مامان زینب
پاسخ
ممنون خاله ی عزیز و مهربون
حنــــــانه خانــــــم
20 اردیبهشت 94 23:05
اوخی؛خیلی گوگولیه دوستم!!!! خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی!!! انشاالله خدا نگهش داره!!!! فقـــي میدونی؛ی سوال کوچولو داشتم چجوری قالبت رو عکس شخصی گذاشتتی؟؟ ممنون میشم توضیح بدی دوستم!!!