امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

یا علی (ع)

1394/4/17 2:24
نویسنده : مامان زینب
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

یا امام علی (ع) امشب من و پسرم هم نیازمندیم و به در خانه ی تو آمده ایم دل شکسته ایم و دست نیاز به سوی تو و اهل بیتت دراز کرده ایم دستمان را خالی برنگردان بگذار تا ابد گدای در خانه ات باقی بمانیم . یا علی زبانم ناتوان از بیان آنچه است که در دلم می گذرد فقط اشک هایم کمی آتش درونم را تسکین می دهد یا علی امشب شب پرواز توست تو را به معبود یگانه قسم هر گاه به عرش خداوند رسیدی نام پسر من را فراموش نکن شاید به خاطر گناهانم خدا صدایم را نشنود . دست خالی ام را  ، صدای دل شکسته ام را میان این همه هیاهو به گوش خدا برسان . یا علی من کسی را ندارم که پیش خداوند سفارشم را کند می دانم امشب همه ی آدمیان حتی آن هایی که نمی دانند چشم امید به سویت دارند ولی باور کن من از همه تنهاتر و بی کس ترم صدایم شفاء خواستنم را به گوش یکتا پروردگار برسان .

پسندها (2)

نظرات (0)