امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

امیر یل مامان

ماه عاشقی

1394/4/2 2:34
نویسنده : مامان زینب
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

هر زمان افطار خود با آب که وا می کنم

دیده هایم را فقط از اشک دریا می کنم

علت بیچاره گی ام را خودم فهمیده ام

کم سحرها با خدای خویش نجوا می کنم

آن قدر بیچاره هستم می نشینم روز و شب

در گناه افتادن خود را تماشا می کنم

جای این که مایۀ آرامش آقا شوم

با معاصی خون به قلب زار آقا می کنم

هی گناه و توبه و هی پشت هم شرمندگی

با خودم دارم چرا این قدر بد تا می کنم؟!

این چنین باشد برایم مرگ خیلی بهتر است

من که می دانم خودم را خوار و رسوا می کنم

با تمام رو سیاهی تا که می گویم حسین

در دل تو باز هم من خویش را جا می کنم

آب می بینم نمی نوشم، لبم می سوزد و

بیشتر یاد لب عطشان سقا می کنم

یاد آن لحظه که هی می گفت مشکم واجب است!

مشک را من می رسانم، کار خود را می کنم

تیرها را با دل و جانم به چشمم می خرم

تا که خود را لایق دیدار زهرا می کنم

با لب تشنه به روی هستی خود پا گذاشت

عاقبت سر را به روی دامن زهرا گذاشت

 

امیدوارم به حق همین ماه عزیز خداوند به همه سلامتی بده مخصوصا به پسر عزیز من و عبادات ناچیزمون را بپذیره آمین .


پی نوشت : دوستانی که لطف کردن و در این مدت نظر گذاشتن از همشون یه دنیا ممنون شرمنده که نمی تونم پاسخ بدم و به وبلاگ های زیباتون سر بزنم ببخشید نظراتتون را بدون پاسخ تایید می کنم چون دیگه نزدیک سحر شده و باید برم قربون همتون التماس دعا .

پسندها (1)

نظرات (1)

مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:24
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم