امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

امیر یل مامان

آلبوم عکس عسل پسر

1392/7/14 0:26
نویسنده : مامان زینب
856 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم یه عالمه عکس خوشگل داری که دلم می خواد همشون یادگاری بزارم تو وبلاگت ولی بازم همون بهونه ی همیشگی که فرصت نمی کنم ولی یکی از عزیزترین دوستام بهار جونم مامان برسام نازم ازم خواسته چند تا عکس جدید بزارم با این که کم کردن حجم عکسا و آپلودشون خیلی وقت گیر ولی چون بهار عزیزم خواسته به روی چشم انجام میدم این پست عکساش به مرور بیش تر میشه و تقریبا حالت یه آلبوم عکس برات پیدا می کنه که عکسایی که از قبل موندن برات میذارم البته کم کم .

 

 

چیه جوجه ی مامان چیزی می خوای اینطوری نگام می کنی فدات شم

نه فقط دارم نگاه می کم چیزی خواستم می گم

 

 

مامانی یه جک برات بگم خیلی خنده داره

 

 

خوب بگو دیگه

باشه صبر کن آخه یادم می افته خندم می گیره

 

 

چی شد یعنی اینقدر خنده داره

 

 

 

قربونت برم ایشالا همیشه بخندی حالا دیگه تعریفش کن

 

 

وای خدا چقدر خندیدم ببخش مامانی الان یادم افتاد دوستم که این جک فرستاده بود گفته بود برا هیچکس تعریف نکن شرمنده ایشالا دفعه بعد

ای ناقلا حالا دیگه مامان سر کار میذاری

 

 

میگم مامانی من خسته شدم پس بابایی کی میاد تا بریم

میاد عزیزم یکمی حوصله کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بهار مامانه برسام
14 مهر 92 18:50
قربون شکل ماهت بشم من نفس.....
دورت بگردم
انشاالله همیشه همینطور بخندی که با خنده های تو عسل پسمل دنیا به روی ما میخنده
الهی فدات شم من ناناز خوشمله
هزارماشالله به این گل پسر ناز
خدا جون این گل پسمل ما رو خودت در پناه خودت صحیح و سلامت حفظ کن و همیشه لبش رو خندون و دلش رو شاد و تنش رو سالم و روزیش رو بی حد قرار بده و بهترین ها و زیباترین ها قسمتش باشه از دنیا
خدا جون این گل پسر عزیز دل ماست خودت بهتر میدونی
عزیز دلمون رو حفظ کن و از چشم بد در امان نگهدار
قربونت شم خوشمزه پسر...کی پسملی به این ناناسی داره جز مامان زینب مهربون
انقدر این مامان ماه و مهربونه که خدا این فرشته کوچولوی بی نظیر رو بهش هدیه داده
خدا جون شکرت برای خنده های ناز پسرمون


ممنون عزیز دلم بهارم اون موقع ها که یه جایی می خوندم که نوشته بود تو تک ستاره ی قلب منی می خندیدم ولی حالا معنیش می فهمم وقتی یه نفر ستاره میشه و تمام قلب که نه تمام زندگی آدم را روشن می کنه یعنی چی و تو الان حکم اون ستاره را برای من داری الان با اندوه تمام دارم این پاسخ می نویسم یه عده لیاقت داشتن بعضی افراد تو زنگیشون ندارن ایشالا که هیچوقت تو زندگی برات مشکلی پیش نیاد ولی من از الان تا ابد غصه خور لحظه های سختتم تو فقط بخند تو گل همیشه بهاری حتی در سخت ترین سرمای زمستون به کوری چشم حسودانی که نمی تونم گل همیشه بهار من ببینن .
بهار مامانه برسام
14 مهر 92 21:11


















































































































































عزیزم بهارم چقدر قشنگه وای نازم من که بلد نیستم کامنت ایمجوری بذارم همش بهم می ریزه وای بازم ممنونم قربونت برم مهربون .
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:39
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
امیر دلبرم،عشقم،پسمل ناناس
گل نـــــــــــــــــــــازم،خوشمل عسلی روزت مبـــــــــــــــارک


ممنون بهارم باورت میشه نمی دونستم روز کودک گلم من اگه شما را نداشتم چی کار می کردم تو جوونی آلزایمر نگیرم خوبه آخه یه سر دارم و هزار سودا بازم ممنون گلم خیلی با کامنتت خوشحال ذوق زده شدم .
بهار مامانه برسام
19 مهر 92 0:08
هزارماشالله به ناناس پسمل خوشملمون
منکه هرچی میام و میبینمش سیر نمیشم
خدا حفظش کنه عزیز دلمون رو
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه این پسر ملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
مهربون گل قشنگم خسته نباشی
شبت خوش


ممنون بهار جونم این خوبی شما را نشون میده که اینقدر به من پسرم لطف دارید به خدا من که دیگه نمی دونم در پاسخ محبتاتون چی بگم جز این که هر لحظه خدا را شکر کنم که دوستی مثل شما دارم کامنتهای قبلیت به حدی سرشار از مهر و محبت که دلم نمیاد تأییدشون کنم می ترسم دوستیمون چشم بخوره به خدا منم خیلی خودت و برسام جون دوست دارم حالا شاید فکر کنی الکی می گم ولی نمی دونم چرا مهر مادرت هم یه جور خاصی به دلم افتاده یه تصویری ازشون تو ذهنم ساختم کاش یه عکس ازشون با برسام جون می ذاشتی تو وبلاگت خیلی دلم می خواد از نزدیک ببینمشون ایشالا قسمت بشه عزیزم .
معصومه
20 مهر 92 21:30
عزززززززززززززیییززززززززم من از وب برسام جون اومدم پسره نازی داری هزار ماشالله
حیف که دیر باهات آشنا شدم چون دارم میرم
nini0-nazdare92.niniweblog.com


نرو نازنین اگه بری جات خالیه بچه های ما بی تو خاله ی مهربونشون چه کنن تو را خدا بمون دلمون واست تنگ میشه.