امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

امیر یل مامان

دوری از نازنینم

1392/6/31 23:27
نویسنده : مامان زینب
583 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان که دارم اینا را برات می نویسم تو خوابیدی و خبر نداری که فردا وقتی بیدار بشی مامانی کنارت نیست باید تا ظهر تحمل کنی می دونم برات سخته ولی باور کن برای من که تا الان حتی یک لحظه هم ازت دور نبودم سخت تره باور کن اگه می شد نمی رفتم سر کار ولی من کارمند دولتم و هیچ اختیاری از خودم ندارم همیشه به این فکر  می کنم که ما معلما باید بچه های خودمون فدای بچه های مردم کنیم حالا شاید مادرای دیگه با خوندن این مطلب از من بدشون بیاد یا نسبت به معلما بی اعتماد بشن ولی اگه یک لحظه خودشون جای من بزارن شاید حالم درک کنند الان با بغض و اشک دارم برات می نویسم نمی دونم فردا چه جوری وقتی هنوز خوابی رهات کنم باور کن خیلی برام سخته به خصوص این ماه که مریض بودی حتی حاضر نیستی یک لحظه از آغوشم جدا بشی خدا باید بیش تر به من کمک کنه دیگه نمی دونم چی باید بگم فقط ازت خواهش می کنم زیاد گریه نکن مامانی طاقت دیدن اشکات نداره .

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان گلی
5 مهر 92 22:54
سلام عزیزم.الهی پس پسری باید روزها رو تا حدودی بدون شما تحمل کنه.الهی چقدر سخته براتون.
ایشالاه خدا کمکت کنه مهربونم


آره بچه ها خیلی معصومن و کنار میان ولی ما مامانا انگار از نظر وجدانی اذیت میشیم هر کاری کردم نشد که نرم و بمونم پیشش بمیرم براش وقتی میام نمی دونی چه جوری نگام می کنه عزیزم واقعا از لحظه هایی که در کنار بچه هاتی لذت ببر چون خیلی زود بزرگ می شن .
بهار مامانه برسام
7 مهر 92 17:05
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
این دسته گل با یک دنیا عشق و آرزو تقدیم به شما عزیز دلم خانمی مهربونم
قربون اون دل مهربونت شم که انقدر ماهی


زیباترین هدیه ای که میشه از یه دوست گرفت چون پاکتر از گل که نداریم ممنون عزیزم
بهار مامانه برسام
7 مهر 92 23:48
فرشته ها روی زمین هم وجود دارند اما چون فرشته های زمینی بال ندارن ما متوجه فرشته بودن اونا نمیشیم و یه کم که میگذره انقدر به ما محبت و خوبی میکنن که ما بهشون میگیم دوست!!!!!!!!!!!!!!!
دوستت دارم دوست مهربون من


ولی من از همون اول فهمیدم تو یه فرشته ای شما به بال نیاز نداری خوبی هات سبکبالت کردن من از نی نی وبلاگ ممنونم که باعث شد من فرشته ای مثل شما را پیدا کنم.
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 15:50

الهی من فدای خودت و دل مهربونت بشم
آخه چقدر ماه و مهربونی
ماه مهربونم انشاالله همیشه زندگیت سرشار از عشق و آرامش و سلامتی و برکت و خوشبختی باشه
دورت بگردم که یکی یه دونه ای به خدا مهربونم
خدا به خودت و ناز پسر خوشملت و همسر محترمتون سلامتی و سعادت و خیر برکت روزافزون عنایت کنه
انشاالله


ممنون نازنینم خوبی خودت که باعث شده من شیفتت بشم من همیشه برای شادکامی شماو همه ی خانوادتون دعا می کنم چون شما دل پاک و مهربونی پس پیش خدا خیلی عزیزی دیگه ما که بنده ی خداییم .
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 16:23
الهی من فدات بشم
مهربونم
به خدا نمیدونم در جواب اینهمه خوبی و محبت چی بگم....من همیشه شرمنده ی محبتات بوده و هستم مهربون
قربونت گلم انشاالله برای شما و انشاالله بشه یه روزی چندتا از مامانا با نی نی هامون یه اتوبوسی ونی چیزی کرایه کنیم و دسته جمعی با نی نی هامون بریم شمال باور کن هم به خودمون هم نی نی هامونخیلی خوش میگذره
گلم نمیدونی چقدر خوشحالم که یه دوست گل و مهربونی مثل شما دارم به خدا که عزیز دلمی و شاید باورت نشه انقدر تویه خونه از شما مهربونا گفتم مامان میدونه با چه مهربونایی دوستم خصوصا شما رو مامانم کامل میشناسه و اسم پسمل نازتون رو هم میدونه و اون روزای سختی که گذروندی به مامانم میگفتم هم برای امیر خوشملمون هم برای شما عزیزم دعا کنه و وقتی به مامانم خبر خوب شدن امیر جون رو دادم هم خیلی خوشحال شد و شکر خدا رو کرد هم گفت بنده خدا زینب جون چی کشید تا ناز پسرش خوب بشه.....بگذریم نمیخوام خاطرات ناراحت کنندت رو برات تکرار کنم
امیدوارم دیگه هیچ وقت اون روزا تکرار نشه و همیشه سلامتی و خیر و خوشی و برکت سهم شما مهربونم و نی نی گلت و همسر محترمتون باشه و در کنار هم خوش و خوشبخت باشید


تو عزیز دلمی بهار جون دعاهای خیرت مطمئنم بی اثر نبوده از وقتی وبلاگت می خونم احساس می کنم کنارت بودم تک تک لحظه هات حس می کنم مامان گلت که جای خودش تو قلب من داره چون هر چی باشه فرشته ی مهربونی مثل شما را به دنیا هدیه کرده واقعا دستان ااین مادر را باید بوسید چون آدم خیرخواه و سخاوتمند تو این دور و زموونه دیگه کم پیدا میشه دیگه شما که نمونه اعلای همه خوبی هاهستی ایشالا برسه روزی که من شما و برسام نازم را از نزدیک ببینم و وری ماهتون ببوسم .
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 15:22
الهی من فدات شم
فدای این دل مهربون و بیان صادقانه و بی ریات بشم.....به خدا اینجور مواقع اصلا نمیدونم چی باید بگم زبونم لال میشه و ذهنم هنگ میکنه واقعا نمیتونم کلامی در خور اینهمه مهر و عشق پیدا کنم
فقط میتونم بگم خیلی ماهی مهربونم...ماه مهربونم دوستت دارم و از خدا میخوام تمام زیبایی ها رو سهمت از زندگی قرار بده
به خدا از ته دل از خدا بهترین ها رو میخوام و از خدا میخوام اگه قراره به من لطف و عنایتی کنه قبل از من به شما خیر و برکت بده بعد اگر خواست به من بده اگرم به من نده من شادم با زیبایی اونچه به شما عنایت کنه..به جدم از ته دل این آرزو رو میکنم
فدات شم ماه مهربونم...خیلی دوستت دارم


بهار نازنینم باور کن دوستی من به شما صادقانست اگه حرفی می زنم از ته دل خدا بکشه من اگه بخوام با ریا با شما صحبت کنم می دونی از همون روزی که پا به نی نی وبلاگ گذاشتم و پرسشای دوستان را می خوندم می دیدم یه فرشته ی مهربون به اسم بهار خانم خیلی با دقت و سخاوتمندانه به همه جواب میده همون موقع پیش خودم گفتم این مادر یه انسان کامل و نمونست و دنبال فرصتی برای دوستی می گشتم درسته بیماری امیرجونم خیلی بد بود ولی یه خوبی که داشت باعث شد من شما را به عنوان یه دوست بی نظیر بدست بیارم خدایا بابت این هدیه ارزشمند ممنونم .
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 15:27
خانمی منو ببخش انقدر مست و مدهوش خوبی و مهربونیت میشم که هر بار یادم میره بهتون تبریک بگم قالب جدید رو...
مبارک باشه فوق العاده زیباست
البته قالب که نه عکسای گل پسرمون باعث زیبایی قالب شده خدا حفظ کنه پسری خوشگلمون رو خدایی نگاه کن اگه جای عکسای این ناز پسری عکس دیگه بود اصلا این قالب جلوه ای داشت؟؟؟؟
خدایی قشنگی قالب به عکسای قشنگ پسر خوشگلمونه
هزارماشالله به این ناناس پسملی
چشمم کف پاش
خودم دورش میگردم
((البته دست طراح قالب هم درد نکنه که با عکسای زیبای این پسر ناز و خوشگلمون این قالب رو طراحی کردن و دست شما مامان مهربون هم درد نکنه که انقدر به فکر ناناس پسملی هستی...خدایی خیلی ماهی خانم گلم))
پسریی خوشملون رو بی زحمت از طرف من ببوس گلم و حتما براش اسپند دود کن
الهی قربون شکل ماهش برم
خودم بلاگردونشم


سلام خانم گلم خدا نکنه عزیزم ایشالا بلا ازتون دور باشه پسر ما به پای برسام شما که نمی رسه بهارجونم من واقعا شرمندتم با این که خیلی دوستت دارم و از صمیمی ترین دوستام هستی ولی نمی دونستم تولدته از روی نظرات دوستان فهمیدم و کلی خجالت کشیدم تولد مهربونترین فرشته ی خدا که برای ما زمینی ها فرستاده مبارک باشه ایشالا سالیان سال با نیک بختی زندگی کنی و سایت بالا سر برسام عزیزم باشه واقعا خوش به حال خانوادتون که گلی مثل شما را دارن ما که فقط از بوی این گل مستیم اگه نزدیکت بودم به خاطر این همه خوبیت حتما فدات می شدم عزیزم تولدت مبارک قالب وبلاگ پسرم هم ناقابل اگه به دردتون می خورد حتما پیشکش می کردم .
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 17:59
قربون محبتت به خدا اصلا توقع نداشتم شما مهربونا حسابی غافلگیرم کردید و کلی خوشحالم کردی
امسال واقعا یکی از بهترین سالگرد تولدهام بود
چی با ارزش تر و بهتر از این همه عشق و محبتت
من قربون دل مهربونت که انقدر ماهی
ماه مهربونم دستات رو میبوسم که با وجود کلی دغدغه و خستگی باز برای من وقت میزاری
خدا حفظت کنه مهربون همیشگی
روزی هزاربار هم اگه خدا رو شکر کنم برای اینکه شما فرشته ی مهربون رو به ما هدیه داد و باعث شد منم یه خواهر خوب و عزیز داشته باشم به جدم بازم کمه.....
قربون مهربونیات بزار بشم خودم فدات


خدا برای همیشه شما را خانواده و پسر گلت نگه داره من که کار یجز یه تبریک خشک و خالی انجام ندادم ایشالا سال دیگه با هدیه باشه هر چند هدیه ای نیست که در خور شما باشه .
بهار مامانه برسام
12 مهر 92 22:36
الهی قربونت برم مهربونم
خیلی به خدا مهربون و عزیزی گل من خیلی خیلی دوستت دارم
فدات شم که انقدر دل مهربونی داری
خدا امیر جون گل رو برات حفظ کنه و انشاالله همیشه تنش سلامت و دلش شاد و لبش خندون باشه و ما هم با شادی و خوشی شما کلی شاد باشیم
گلم منم خیلی دوست دارم برم مشهد ولی نمیدونم انگار انقدر رو سیاهم که آقامون دوست نداره برم پابوسش.....نمیدونم شایدم واقعا هنوز وقتش نشده و هنوز قسمتم نیست ولی از صمیم دل برای شما مهربونم برای شما بهترینم دعا میکنم و از خدا میخوام خیلی خیلی زود یه سفر خانوادگی به مشهد برای زیارت آقامون قسمتتون بشه و انشاالله شما که بری منم کلی خوش میشم به خوشی شما گل نازم و انگار خودم رفتم و خودم زیارت کردم چه فرقی میکنه از شما خواهش میکنم سلام منو پسرم رو به آقا برسونی و میدونم بهتر از خودم اینکار رو انجام میدی
انشاالله به حق جدم سفر کربلا قسمتتون بشه
گل من در مورد اون مطلبی که گفته بودی من دو روزه دارم فکر میکنم چون همونطور که خودت گفتی یه مسئله ی خاصیه که نمیشه راحت و سر سری باهاش برخورد کرد امشب نهایت تا فردا برات کامنت میدم و میگم چه فکری تویه سرم هست
گلم خیلی ماهی که به فکر همه هستی مطمئن باش وقتی نیتت خیره و انقدر ماهی که به فکر همه هستی خدا هم کمکت میکنه به مقصد برسی ممکنه خیلی ها سنگ بندازن ولی اونکه بخواد بنده های ناخلفش نخوان مهم نیست
خدا میگه من دو زمان به کار بنده هام خندم میگیره وقتی من میخوام و بقیه نمیخوان و هی میخوان یه کاری کنن کار بندم جور نشه و وقتی من نخوام و بنده هام جمع میشن تا اون کار بشه و بندم به اون چیزی که من نمیخوام برسه.........
خلاصه که گلم مطمئن باش خدا تویه این مسیر مقدس کمک حالته بنده ی خدا چه کارست خودش هم وسیله های کار رو برات سر راهت قرار میده خیالت راحت
منم بزار یه کم به چیزایی که میخوام بگم بیشتر فکر کنم و بعد بهت میگم گلم چی تویه سرمه


ممنون عزیزم ببخش برات مشغله ی فکری درست کردم حقیقتش دیگه الان تقاضای معلما برای استفاده از این کلاس بالا رفته و من از این که می بینم فرصت چندانی برای استفاده ندارم در صورتی که تواناییش دارم دلم می سوزه و همش با خودم می گم چرا نباید به جای این تخته سیاه یه تابلوی هوشمند تو کلاسم باشه واقعا برای دولتم متأسفم که مثلا به یه بازیکن فوتبال ملیاردی پول میده که موهاش هر دفعه یه مدلی بزنه با کلی ناز و ادا و این همه هزینه بره جام جهانی همون بازی اول ببازه تازه دست پیش هم بگیره برگرده که مارک آب معدنی ما با مال اونا فرق داشت بعدشم تو یه پارتی شبانه بگیرنش خوب طفلی باید این پولا را یه جوری خرج کنه اونوقت یه معلمی مثل من یک ماه تمام باید با کم ترین امکانات به بچه های مردم درس بده و اگه یه وقتی به شاگردا بگه نفری پانصد تومن بیار من برات یه پرینت رنگی بگیرم چون مدرسه خودش نداره فردا وزارت خونه را هم به خاطر این دو ریال تو سرت خراب می کنن بعدشم آخر سال کلی ازت طلبکارن که چرا بازدهی پایینه اگه بخوام همه چیز را بگم که دل سنگ به درد میاد از سالایی که تو یکی از دورافتاده ترین روستا ها درس میدادم که بعضی شبا از شدت سرما چون نفت نداشتیم چراغمون روشن کنیم تا صبح می لرزیدیم و گریه می کردیم بعضی وقتا پیش خودم می گم نکنه من کابوس دیدم و اون روزا واقعیت نداشته اگر بخوام خاطرات اون روزام بنویسیم بیش تر شبیه قصه های تخیلی میشه بی خیال خیلی طولانی شد ممنون ازت مهربونم .
بهار مامانه برسام
12 مهر 92 22:42
عسل پسری چطوره؟؟
دلم برای نازدار پسملمون تنگ شده......
خانم گلم فرصت کردی زحمت بکش یه چند تا عکس جدید از پسر ناناسمون بزار
هزارماشالله این پسملی انقدر ناز و خوشگله که آدم سیر نمیشه هرچی نگاش میکنه
خدا حفظش کنه...چشمم کف پاش
هزار الله اکبر به جونش
قربون چشاش بشم من
از طرف من گل پسرمون رو ببوس مامان مهربون و دلسوز
خدا خیرت بده که انقدر به فکر همه هستی خدا به وسعت دل پاک و مهربونت بهت خیر و برکت و روزی بده


بهارجونم به خدا خیلی وقته می خوام آپ کنم ولی به خدا فرصت نمی شه شاید باور نکنی ولی در حد 5 دقیقه امیر می گیرم بغلم میشینم پای سیستم فقط به وبلاگ تو میام اگه یه روز نیام انگار یه چیزی گم کردم قربونت برم برسام عسلی من که به حدی ناز و شیرین که آدم دلش می خواد قورتش بده واقعا خوش به حالت که یه فرشته کوچولو مثل خودت داری خدا حفظش کنه چشم نخوره یه وقت نازنین پسرم من همیش براش قول هو الله می خونم از راه دور براش فوت می کنم .
بهار مامانه برسام
12 مهر 92 23:25
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶
____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶
____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶
___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶
___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶
_______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶
________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶
_________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶
_______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶
______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶
_____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶
______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶
________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶
__________________________¶§¶¶
_________________________¶¶§¶
_________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶
________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶
_____________¶¶_____¶¶¶¶§¶
______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶
_____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶
____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶
____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
___________________¶¶§¶
___________________¶¶¶¶
_______________ ___¶§¶¶


بهار جونم تو خودت گلی چرا زحمت کشیدی عزیزم ایشالا همیشه زندگیت به زیبایی و شادابی گل باشه ولی خدایی نکرده مثل عمر گل نباشه .