امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

امیر یل مامان

عکس های نه ماهگی

1392/6/10 1:33
نویسنده : مامان زینب
2,007 بازدید
اشتراک گذاری

قندک من تو ماه نهم هم خیلی اذیت شدی  هم خیلی اذیت کردی  به

 

گونه ای که مامانی اصلا از ماه رمضون چیزی نفهمید نگرانحتی روز عید

 

فطر که برات جشن دندون گرفتیم هیچ همکاری نکردی و نذاشتی یه

 

عکس درست و حسابی ازت بگیرم خوب تو که تقصیری نداشتی گلم

 

آخه تو این ماه هم زمان دو سه تا دندون در اوردی مبارکت باشه عزیزم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_    _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


 

 

مامانی نی نی وبلاگ مسابقه ی نی نی شکمو برگزار کرده زود باش یه عکس ازم بگیر بفرست

 

 

خوب آماده ای

صبر کن مامانی این سیب همش از دستم فرار می کنه

 

 

ای مامان بی کلس با پوست دادی دستم

خوب عزیزم پوستش قرمز قشنگ بود گفتم قشنگتر میشه عکست

 

 

ببین این عکست خوبه

بی زحمت یکی دیگه هم بگیر ببینم کدوم بهتره

 

 

این چطوره

آها این قشنگتره همین بفرست

پسر گلم دستات چی شده چرا قرمز شدن

چیزی نیست پشره زده

مگه مامانی برات قرص حشره کش نمی زنه شبا

چرا ولی پشه های اینجا یلی ان برا خودشون قرص کاریشون نمی کنه

 

 

عکس امیر حسین در مسابقه ی نی نی شکمو

 

 

ا مامانی برا چی اون عکس که خودم گفتم نفرستادی

باور کن عزیزم چند بار فرستادم ولی عکس باز نشده بود مجبور شدم این یکی بفرستم مهلت ثبت نام داشت تموم می شد

 

 

اوم من اونا دوست داشتم

فدای سرت عزیزم مهم شرکت تو مسابقه بود

 

 

خوب باشه حالا ببینم چقدر برام رأی جمع می کنید

 

 

جایی دارین تشریف می برین آقا لباس بیرون تن کردین

 

 

آره بابایی گفته آماده شم تا بریم بیرون

 

 

اونوقت از مامانی اجازه گرفتی داری میری بیرون

 

 

خوب بابایی خودش گفت بریم نگفت که از شما اجازه بگیرم

 

 

الان نمیشه بری هوا گرمه بیا تا یه سی دی عمو پورنگ جدید برات خریدم بزارم نگاه کنیم

 

 

اصلا من قهرم تو بابایی تکلیفتون با خودتون معلوم نیست من چه گناهی کردم

وای وای قربون اخمش برم من شوخی کردم مامان میریم

 

 

هورا آفرین مامان مهربون زود آماده شو تا بریم

 

 

کجا اومدیم پسر گلم

اول فلش دوربینت خاموش کن تا بگم

ای وای ببخشید باز دوباره حواسم نبود

اومدیم خونه بابا مشتی ولی نیستن بابایی کلید داشت اومدیم تو منم حوصلم سر رفته

 

 

مامانی من حوصلم سر رفته یه کوچولو این گوشیت بده ببینم چه مزه ای

نه مامان جون می کنی دهنت یه وقت خدایی نکرده مریض می شی حالا با کالسکه می برمت بیرون هوا خوری

 

 

مامان خواهش می کنم خوب بده دیگه

گفتم که نه

 

 

حالا که این طور شد منم این زرافه را می خورم مزش از گوشی خیلی بهتره

 

 

بیا عزیزم گوشت زرافه سفته یه وقت دل درد می گیری گوشت بره خوبه بگیر ببعی را بخور

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهار مامانه برسام
14 شهریور 92 3:46
هزار هزار ماشالله به این ناناز پسری خوشگل خدا حفظش کنه خیلی عسله جون دلم عزیزم میام هام هامت میکنا............آخه دلمم نمیاد آخه هزارماشالله انقدر خوش مَــــــمَــــزی که دلم آب میشه دور سرت بگردم عسلی پسر
بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 4:49
مامانی گل اصلا کامنت هامو میگیری؟
نمیدونم اصلا کامنت هام ثبت شدن یا نه؟؟؟؟؟
امیدوارم که شده باشن


شرمنده بهار جونم به علت مشکلی که تو کدها وجود داشت نظرات پس از تأیید و پاسخگویی نمایش داده نمیشن که فعلا به صورت موقت یکی از قالب های خود نی نی وبلاگ انتخاب می کنم .
بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 4:53
خوشگلم خدایی حقت بود جزو نفرات اول باشی حالا نشد فدای سرت فدای یه تار موت حداقل حقت بود جزو نی نی های شایسته ی تقدیر باشی نه اینکه از یه بچه دوتا عکس میزارن نه اینکه از یه نی نی به این خوشملی هیچ عکسی نمیزارن میبینی مامانی معنای عدالت تویه سرزمین ما چقدر زیباست فدای یه تار موت گل پسری تو برای ما اولی خوشمل پسری مهم اینه که ما میدونیم حقت بوده حالا چرا حق به حق دار نرسیده خدا میدونه؟؟!! پسر گلم خودم قربونت شم که انقدر خوشمل داری سیب هام هام میکنی