امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

امیر یل مامان

عکسای هشت ماهگی

1392/6/10 1:34
نویسنده : مامان زینب
1,422 بازدید
اشتراک گذاری

تو هشت ماهگی پسرکم واقعا خوردنی شده بودی من که تو ماه

 

هشتم از لحظه لحظه با تو بودن لذت بردم حال کردی یه تیکه ادبی

 

اومدم .نیشخند

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Glitter-Text.net ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩Glitter-Text.net

 


 


 

هیس آروم کسی نشنوه من و مامانی می خوایم تا بابایی نیومده بریم حمام آخه بابایی می گه زیاد پسری را نبر حمام سرما می خوره ولی من چالاپ چولوپ دوست دارم آره

 

 

بذار قبل از رفتن به حمام انگشتام بخورم ببینم چه مزه ای بعدش که از حمام اومدم چه مزه ای میشه مامانم  لباسای من در اورده خودش رفته حمام گرم کنه آب تنظیم کنه عجله نکنید حالا میاد

 

 

آفیت باشه پسرم

قربونت مامان فقط جسارت نباشه صد بار بهت گفتم موقع عکس گرفتن اون فلش دوربین خاموش کن آدم چشماش سرگیجه می گیره

 

 

آخ ببخشید حواسم نبود حالا خوب شد

       بله با تشکر

 

 

واقعا آب میوه بعد از گرمابه می چسبه دستت درد نکنه مامانی

نوش جونت گوارای وجودت

 

 

واقعا چسبید مامان جیگرم حال اومد دستت درد نکنه بی زحمت تی وی را روشن کن الان اخبار میاد

 

 

امیرم پشت سرت هم پر شده بابایی خیلی دیگه ناز شدی عزیزم

هیس بابایی تمرکزم به هم نزن مامانی کهنه شور روشن کرده به من سپرده حواسم باشه یه وقت یه میکروب رو لباسام جا نمونه خودش نمی دونم رفته کجا

خخخخخخ سر کاری بابایی مشغولت کرده غر نزنی به کاراش برسه

 

 

هه هه هه هه خیلی با حالی مامانی چه دقتی به خرج می دادم من کلی سرم گرم شد

 

 

آخیش چقدر خندیدم دلم درد گرفت این دفعه با هم خندیدیم مامان ولی دیگه بچت اینجور نپیچون بری سر کار خودت از نظر اخلاقی درست نیست

 

 

مامان ببین ببعی چی می گه

چی می گه قند عسل

می گه یه بار مامان اون هم برا این که سر حوصله علف بچینه نشوندتش وسط علفا گفته اگه همه علفا را گره بزنی سر سال می ری خونه بخت بنده خدا نوک سمش تاول زده از بس علف گره زده حالا این خونه بخت کجا هست خوب منم ببر اونجا 

حالا زوده برا شما بعدشم تو که نباید بری خونه بخت بخت باید بیاد خونه تو

 

 

مامان قربونت بره بذار اون عکس معروف با حوله را که همه بچه ها می گیرن از تو هم بگیرم خوب مگه چطور میشه

آخی طفلی مامانی چقدر این مدل عکس دوست داره ولی من که نمی ذارم گناه داری

 

 

قربون اشکت برم که اومده رو گونت خوب چرا گریه می کنی

نمی خوام لخت ازم عکس بگیری من تو محل آبرو دارم

 

 

ببین این ببی هم لخته ببین چقدر شبیه خودته

 

 

ا بچه گول می زنی فکر کردی من نمی دونم این عروسکه

 

 

بذار من یه زنگ به بابا بزنم تکلیف خودم معلوم کنم

خوب بزن چرا داری گوشی را می خوری

نمی خورم که می خوام ببینم مدلش چیه به درد بخور هست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)