امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

امیر یل مامان

بدون عنوان

1392/6/10 1:47
نویسنده : مامان زینب
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ببخشید که اینقدر دیر خاطراتت می نویسم آخه

 

خودت هم خیلی اذیت می کنی عزیزم و همش در حال گریه کردنی

کارهای خونه هم که دیگه ماشالا ظرفا که تمومی نداره البته یه

 

مدت هم مشغول تزئین وبت بودم مامانی این کار را خیلی دوست داره

 

شاید از نظر خیلی ها مطالب مهم ترن ولی من به زیبایی خیلی

 

اهمیت می دم بذار در مورد وبت یکمی برات توضیح بدم این قالبا از

 

بین شاید صد تا قالبی که دیدم انتخاب کردم البته هنوز هم به دلم

 

نیست و اگه چیزی را که می خوام پیدا کردم دوباره عوضش می کنم

 

حالا برسیم به ادامه ی ماجرا بعد از این که امیر یل مامان به دنیا اومد

 

و اما بعد :

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)