امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

امیر یل مامان

مامانی ماشین دار شد

1394/4/2 2:19
نویسنده : مامان زینب
3,096 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم فقط به خاطر راحتی شما که هر وقت دوست داشتی مامانی ببردت بیرون و اصلا هم تو گرما اذیت نشی بابایی واسه مامانی ماشین خرید درسته مدلش پایینه ولی اصلا مهم نیست مهم این که من و شما راحت باشیم. فقط اگه بتونیم خونمون را هم عوض کنیم دیگه عالی میشه چون می خوایم یه خونه ی بزرگ تر با حیاط بزرگ بگیریم تا شما به راحتی توش بازی کنی و سرگرم بشی . این کار زمان بره و طول می کشه چون الان خونمون دو طبقست و قیمتش بالاست سخت فروش میره ایشالا به یاری خدا این کار هم انجام می شه فقط به خاطر شما نازنین پسر .

در ادامه مطلب چند تا عکس می ذارم فقط واسه این که با هم بخندیم .

 

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

 

شکلک های محدثه

به نظرت این چیه پسرم متفکر

یه لیوان آب پرتقال سوال

یه لیوان شیر و قهوه سوال

نه هیچ کدام متفکر

این آبی که از لوله ی خونه ی ما سرازیر شده تعجب

بله سال گذشته بعد از ماه ها قطعی کامل آب کلی تو بوق و کرنا کردن که تصفیه خونه ساختیم و دیگه دوران کمبود آب تموم شد چون می دونی که ما داریم در شهری زندگی می کنیم که می گن پر آب ترین شهر کشوره در صورتی که دقیقا با شروع فصل بهار هر روز قطعی آب داریم و گاهی حتی آب واسه خوردن نداریم هر وقت هم آب قطع نیست این مدلیه دلیلش هم این که اولا اصلا تصفیه خونه ای در کار نیست فقط آب رودخونه را با یه دستگاه داخل حوضچه میریزن و کلر می زنن و بعد هم می دن به خورد مردم بیچاره یه مدت این جا به شدت اسهال و استفراغ رایج شده بود بچه ها همه مریض شدند خدا را شکر شما مبتلا نشدی من نمی دونم پس بقیه ی استان هاچه اوضاعی دارن.

بقیه ی عکس ها را ببین .

 

 

به همین دلیل مجبور شدیم که یه دستگاه تصفیه  ی آب به قیمت 700 هزار تومن بخریم که خدایی نا کرده شما مریض نشی باورت نمی شه وقتی فیلتراش عوض کردیم چه اوضاعی داشتن واقعا اینه معنی تصفیه خونه و تصفیه ی آب همین الان هم آب قطع دیگه هم نزدک سحره من برم برا سحری فقط به عشق شما عزیزم تا الان بیدار موندم و هر چی تو این مدت ناگفته مونده بود نوشتم .

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)