امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

نازنین پسر و دسته گلاش

1393/10/1 15:28
نویسنده : مامان زینب
3,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر عزیزم

تا چشم  به هم زدیم ماه صفر  هم تموم شد و مامانی موند با هزار تا کار انجام نشده انگار همین دیروز بود  که برنامه ریزی می کردم بعد از ماه  صفر برات جشن تولد بگیرم فکر نمی کردم اینقدر زود روزا تموم  بشن  این روزا خیلی سرم شلوغه تمام کارای مدرسه روی  هم تلنبار شدن و من موندم حیرون که کدومشون انجام بدم دیشب تا 2 که با شما بیدار بودم بعدشم تا صبح نشستم کارای مدرسه را انجام دادم الان احساس می کنم چشمام داره از حدقه در میاد شما هم که از دیروز چشمت افتاده به کیس جدیدمون نشستی  داری سی دی نگاه می کنی منم نمی دونم این وسیله هایی که من با این همه هزینه می خرم تا کارام انجام بدم ولی شما تمام وقت ازشون اشون استفاده می کنی و بعد هم یه بلایی سرشون میاری چی کار کنم قضیه چیه حالا برات می گم تبلتم نابود کردی بله با اجازتون پا گذاشتی روش خوردش کردی حالا من موندم و یه دل غمگین چون دیگه درست نمی شه هنوز یه دل سیر ندیده بودمش چون هر وقت میومدم دستم بگیرم شمابا قدرت طلبی تمام از دستم می گرفتیش الان فکر کنم دچار افسردگی شدم الان تبلت شما که بابایی برای شما خریده دستمه ولی خیلی مزخرف و بچگانس حالا یه چیزی بگم با هم شاخ در بیاریم چون شما هم از این تبلت خوشت نمیاد و زیادسراغش نمی ری انگار با  کاراییش حال نمی کنی حتما پیش خودت می گی اون کجاو این کجا واقعا شما در آینده چی می شی الله اعلم بدتر از همه این که عکسای تولد شما که سه نفره گرفته بودیم توش بود و ازدستمون رفت و همین مساله بیش تر اعصابم خورد می کنه خلاصه دیگه بابایی نازنین که دید مامانی تبلتش را از دست داده رفت یه کیس جدید خرید تا  مامانی به کاراش برسه  ولی  مگه شما می ذاری .

واز شما بگم که یه هفتس به شدت سرماخوردی و شدیدا آبریزش بینی داری هر چی  هم دارو به خودت می دیم خوب نمی شی پارسال هم همین موقع بود که به شدت سرماخوردی و شب یلدا ما را خونه نشین کردی امسال هم دقیقا همین اتفاق افتاد حالا دلیلش چیه  نمی دونم.

الان یه اتفاق بدی افتاد  حواسم پرت شد غذای بابایی سوخت حالا با این خستگی باید بلند شم دوباره غذا درست کنم این چند وقت ماجراهای دیگه ای هم بوده که الان مجال گفتنشون نیست ایشالا پست بعدی . شما هم الان اتاق گرفتی  توسرت یه دستم به شماست یه دستم به تایپ کردن پام هم تو آشپزخونه در ادامه مطلب چند تا عکس از شب تاسوعا می ذارم قربونت برم بوس بوس .

جایی که رفتیم زادگاه مامانی که هر سال دهه ی محرم خیمه گاه درست می کنند شما هم رفتی داخل خیمه ی امام حسین(ع) و داری شمع ها را نگاه می کنی هوا هم به شدت سرده.

 



 

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

یه مامان
1 دی 93 16:11
سلام منو شناختین ؟منم مامانی مهربون همونی که یه نی نی تو دلش و یه دختر بزرگ داشت که نی نیشم الان به دنیا اومده نمی دونم چی شد که وبلاگم حذف شد و وبلاگ شما رو گم کردم الانم خیلی خوش حالم که پیداتون کردم خواهش می کنم جوابمو تو وبلاگم بدین
مامان نرگس
13 دی 93 1:22
آخی امیر جون چیکار کردی خاله که اینقده مامانی از دستت شاکیه.... قربونت برم خاله جون یه کم با وسایلت بازی کن تا مامانی هم به کاراش برسه عزیزدلم زینب جان فکر کنم این عقب افتادگیها از کارات اینجوری پریشونت کرده... مراقب خودت باش یه برنامه ریزی کن وقت خواب امیر به کارات سروسامون بده تا از این حال دربیای
مامی فاطمه
15 دی 93 6:19
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله که رای میاره دخترمنم شرکت کرده خدابزرگه عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:29
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
محمد
28 دی 93 9:03
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
**مامان ایلیار**
19 بهمن 93 9:05
سلام خانمی، کاملا درکتون میکنم، آخه ایلیار منم درست همین کارهارو انجام میده! خدا کمکمون کنه از دست این نی نی های شیطون بلا
محمد
4 اسفند 93 7:22
سلام بعضی جنسا قیمتی ندارن اما واقعا کاربردی هستن مثلا وسایل کاربردی آشپزخانه حراج نورورزی فروشگاه اینترنتی تلیپ آغاز شد.[ telip.ir ] تا 30 درصد تخفیف برای تمامی اجناس سایت بمناسبت نوروز
مامان ایلیا
10 اسفند 93 15:05
سلام ، وبلاگ قشنگی دارید ، انشاله تا 120 سال همینطور فعال و اکتیو و باسلیقه باشید. اگه ممکنه به وبلاگ پسرم ایلیا هم سر بزنید.
مامان پریسا جوووووون
21 اسفند 93 15:49
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتمون ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 149 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما