امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

عشق من 2 ساله شد

1393/8/24 18:25
نویسنده : مامان زینب
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

 

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام ، که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.
من روز تولدت ٬ خود متولد شدم ...تولدمان مبارک
پسر گلم.
جشن

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

 

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

ممنون از نی نی وبلاگ مهربون  که برای ما خاطره سازی می کنه

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

عکس های کشف شده از گوشی خاله افسانه عشق مامان این جا 3 ماهشه .

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

تکتم
24 آبان 93 19:25
تولدش مبارک عزیزم.
مامان زینب
پاسخ
سلام ممنون ماشالا چه دختر نازی دارید خداحفظش کنه چه اسم قشنگی هم داره
مامان آنیل
24 آبان 93 23:32
خیلی مبارکه انشالله 120 ساله بشی عزیزم
مامان زینب
پاسخ
ممنون از تبریکتون ماشالا چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه .
مریم مامان دونه برفی
25 آبان 93 10:36
سلام عزیزم تولدت مبارک خوش اومدی به دنیا ...... غنچه ناز زیبا ..
مامان زینب
پاسخ
ممنون گلم که به یاد ما بودید ایشالابتونم مهربونیهاتون جبران کنم.
مریم مامان دونه برفی
25 آبان 93 10:36
سلام مامانی عزیزم چه خوب کردی اومدی دلمون حسابی تنگ شده بود براتون به ما هم سری بزن خوشحال میشیم گلم.
مامان زینب
پاسخ
سلام مریم جان خوبی عزیزم پسر نازت چطوره منم دلتنگ شما بودم ولی شاید باورتون نشه به حدی سرم شلوغ یود که فرصت اومدن نداشتمگل پسرت ببوس
مامان نرگس
25 آبان 93 14:15
سلام زینب جون.خوش اومدی. دلمون برات تنگ شده بود حالتون خوبه؟ امیر جونم خوبه؟
مامان زینب
پاسخ
سلام نرگس جان شما خوبی دختر نازمون خوبه من که شرمنده ی محبتهای شمام منم دلتنگم ومشتاق دیدار.
مامان نرگس
25 آبان 93 14:16
تولدت مبارک پهلوون امیر
مامان زینب
پاسخ
ممنون نرگس جون ایشالا به زودی تولد یه سالگی گل دختر یادتون نره ما را دعوت کنید
شبنم.س
2 آذر 93 13:11
عزیزم گل پسر تولدت مبارک
√بهار مامانه برسام
10 فروردین 94 5:18
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک گل پسملی من ببخش که با تاخیر تبریک میگم واقعا شرایطم مساعد نبود برای حضور در دنیای مجازی و مهم اینه که همونطور که گفتم شما و گل پسرنازمون امیر همیشه ی همیشه سطر اول دلمید انشاالله تولد 120ساگیش انشاالله جشن پایان دوره انشاالله جشن پایان خدمت انشاالله جشن عروسیش انشاالله جشن میلاد فرزند گل امیر جونمون و انشاالله جشن 1سالگی و 2 و سالگی و 3سالگی و .....120سالگی نوه ی گلت زینبم انشاالله امیر جونمون همیشه در تمام مراحل زندگیش موفق و پیروز باشه و به حق جدم همیشه بهترین ها سهمش باشه از زندگی و تو هم ببینی و لذت ببری و شیرینی میوه ی دلت رو لحظه به لحظه بیشتر مز مزه کنی به اون روزا که خیلی هم دور نیست به چشم بر هم زدنی میاد