امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

امیر یل مامان

20 ماهگی

1393/4/26 21:01
نویسنده : مامان زینب
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

 20 ماهگیت مبارک پسر بیست من

211.gif213.gif

 

عزیز مامان تا چشم بهم زدیم تیر ماه هم تموم شد چقدر بد که تا دو ماه دیگه باز باید تنهات بذارم فقط این نیست چون امسال پایه چهارم تغییر می کنه یه سری آموزش ضمن خمت هست که اونا را هم باید بگذرونیم برای یکی از دروس هم برای مدرسی انتخاب شدم که باید برای بقیه همکارا تدریس کنم که کمی بیش تر وقتم می گیره خدا کنه اذیت نشی .

نازنین پسر من باید بگم که به طور کامل از پوشک گرفته شدی من تو وبلاگ بعضی از مادرا که می خوندم خیلی استرس داشتم ولی بعد از شروع کار به یک نتیجه رسیدم این که نباید سخت گرفت چون این جوری نی نی ها متوجه ی حساسیت ما روی این مساله می شن و بدجنسیشون گل می کنه اذیت می کنن با این که بعضی وقتا که دسته گل به آب می دی روحم از بدنم جدا  می شه ولی اصلا به روت نمیارن چارش این که دو ماه دیگه کل فرشا رامیدم قالی شویی نکته ی جالب این جاست که از همون شب اول که پوشکت نکردم اصلا شبا جات خیس  نکردی حتی یک قطره ولی اگه صبحا دیر بجنبم تلافیش در میاد .

عزیزمامان شما پسر خیلی آرومی هستی ازچه لحاظ از لحاظ شیطنت و خرابکاری که بچه های دیگه دارن شما اصلا نداری اصلا به وسایل خونه کاری نداری تاحالا سر کابینتا یا کمدا نرفتی  درسته بیرون از خونه یا تو مهمونی ها زیادی اذیت می کنی و دوست نداری بمونی ولی تو خونه بچه ی آرومی هستی تنها عادت بدت تی وی نگاه کردن که اون هم من و بابا حامد مرتب می بریمت بیرون تا از سرت بیافته برای حرف زدنت هم با این که اوایل خیلی  نگران بودم ولی حالا بی خیال شدم آخه شما همه چیزت با بچه های دیگه متفاوت میدونم که تا خودت نخوای حرف نمی زنی .

و در آخر این که تصمیم دارم دیگه ماهی یه بار اون هم برای آپ کردن وبلاگت بیام نت چون احساس می کنم یه جورایی دارم معتاد میشم و خیلی داره وقت زندگیم می گیره و مسایلی که تو دنیای مجازی می بینم اعصابم خرد می کنه می خوام برا درس خوندن و تمرین زبان وقت بذارم به دوست های گل و نازنیمون هم همون موقع سر می زنم و جویای احوال خودشون و جیگراشون می شم الان هم که کارم تموم شد لب تاب جمع می کم می ذارم تو کمدآخه می خوام وسوسه نشم قربونت برم این پستم عکس نداره آخه نمی ذاری ازت عکس بگیرم اصلا به هیچ وجه هر وقت عکس خوب داشتم میام برات می ذارم .

پایان عاشقت مامان .بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

نیلوفر
26 تیر 93 22:19
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:24
دو چیز حیرانم میکند : یکی رنگ آبی دریا که میبینم و میدانم که نیست و دیگری صفای باطن زیبای دوست که نمیبینم و میدانم که هست
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:25
ماشالا به این گل پسر ناز..... 20ماهگیت مبارک
مامان آیناز
28 تیر 93 19:44
salam azizam mamnonbe ma sar zadid
مامان نرگس
29 تیر 93 11:11
20 ماهگیت مبارک پهلوون خوبه که راحت از پوشک گرفتی امیرو زینب جون....خداروشکر واسه حرف زدنشم خودتو و خودشو اذیت نکن....الان فروزانم اصلا سینه خیزم نمیره و دیگران خیلی حرف میزنن و میگن تنبله و خیلی چیزای دیگه....اذیت میشم ولی الان دیگه اهمیت نمیدم..میگم دوست نداره سینه خیز بره بچمتو هم خودتو اذیت نکن..هر وقت بخواد حرف میزنه
مریم مامان دونه برفی
1 مرداد 93 11:30
سلام گلم . ماهی یکبار که اومدی به ماهم سربزن دلمون برات تنگ میشه منتظرمااااااا
√بهار مامانه برسام
2 مرداد 93 15:34
شاهزاده ی رویایی و زیبای من 20 ماهگیت مبارک انشاالله 120 سالگیت رو جشن بگیری پسر نازم دور اون سر خوشملت بگردم عزیزکم خدا تو پسمل ناز رو زیر سایه ی مامانی گل و بسیار بسیار مهربونت حفظ کنه و زیر سایه ی مامانی گل و پدر محترمت انشاالله همیشه سلامت و موفق باشی و بهترین ها از این دنیا سهمت باشه پسمل ناز عزیز دلمی امیر خوشملم من خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتدارم(هر چی بگم خیلی بازم خیلی کمه این خیلی) مامانی گلی داری شازده کوچولو یه فرشته ی تمام عیارِ مامان عزیزت انشااالله بزرگ که کشی خودت متوجه میشی و حسابی قدرش رو میدونی زینبم...عزیز دلم تو راحت باشی و خوب و خوش منم خوشم ولی یه کم دلم گرفت که دیر دیر ازتون با خبر میشیم ولی به تصمیمت احترام میزارم و دلم رو خوش میکنم به همون ماهی یکبار و از الان چشم به راهتونم دوستت دارم خواهر مهربونم....به خدا که از صمیم قلبم با تموم وجودم تموم آرزوهای خوبم رو بدرقه میکنم سمتت و از خدا میخوام اگه خیر و برکتی به من و پسملم میخواد بده اول به تو عزیزم و امیر جونم بده بعد اگه شد به منو پسرم بده؛خدا میدونه همیشه سطر اول ذهن من و قلب من شما دو تا فرشته ی عزیز خدایید دوستتون دارم تا ابد..... روی ماه ،ماه و خورشید زندگیم رو میبوسم و به خدا میسپارمتون مهربونم مواظب خودت و شازده کوچولوی نازمون باش در پناه خالق یکتای مهربان
بهار مامانه برسام
4 مرداد 93 10:59
اومدم بی بهونه و از ته دل بگم دوستتون دارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خلی خیلی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیاد هرچی بگم خیلی بازم خیلی خیلی کمه این خیلی در مقابل احساس قلبی من این گل بی رنگ و بو رو با یه دنیا عشق رنگ محبت و عطر دعا میزنم بهش و هدیه میکنم به شما مادر و پسر گل که عزیز دلمید __████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان زینب
پاسخ
بهار عزیزم شما خودت و محبتت و پسر نازت از هر گلی خوش رنگ و بوترید من واقعا نمی دونم این همه محبت شما را چطور پاسخ بدم فقط می تونم از خدای مهربون بخوام که بهترینهای زندگی را به شما عطا کنه و تا دنیا دنیاست خدایی نکرده غم وارد زندگیتون نشه خیلی دوستون دارم .
بهار مامانه برسام
5 مرداد 93 2:25
خواهری مهربونم من قبل از پست گذاشتن اومدم و به شما سر زدم و برات کامنت گذاشتم....احتمالا یا ثبت نشده کامنت هام یا هنوز ندیدی الهی من فدات شم که انقدر به فکر مایی دوستتون دارم با همه ی وجودم
مامان زینب
پاسخ
ببخش عزیزم شما درست می می گی نمی دونم چطوری گزینه ی ثبت کامنت بدون تایید فعال شده هر چی فکرمی کنم یادم نمیاد فعالش کرده باشم من همیشه به یاد شما برسام نازم هستموواقعا با عمق وحودم دوستون دارم .
مامان نرگس
7 مرداد 93 9:38
عیدتون مبارک
بهار مامانه برسام
12 مرداد 93 3:45
سلام مهربونترینم عزیز دلم خوبی؟ انشاالله خوشی؟ امیر حسین عزیزم خوبه؟ الهی فداش شم دلم براش تنگ شده و هر وقت که دیگه خیلی بی تابش میشم میام و عکس های قبلیش رو نگاه میکنم و کلی قربون صدقه میرم و واسش اسپند دود میکنم و کلی بوس بوسیش میکنم کاش یه پست رمزدار از خودت هم یه عکس میزاشتی تا من روی ماهت رو میدیدم خیلی دلم میخواد روی ماهت رو ببینم گلم واقعا من همیشه شرمنده ی خوبیها و مهربونات میشم ممنونم که انقدر به فکر من و برسام هستی خدا شازده کوچولوی نازت رو حفظ کنه و به حق جدم انشاالله همشه سلامت و خوشبخت باشه و عاقبت به خیر بشه عزیزم به خدا میسپارمتون و از صمیم قلب براتون از صمیم قلب بهترین ها رو آرزو میکنم و از خدا میخوام همیشه پشت و پناهتون باشه و بهتریت ها رو قسمتتون کنه الهی آمین روی ماه هر دو فرشته ی عزیز زندگیم رو از راه دور میبوسم دوستتون داریم (هم من ،هم برسام و همینطور مامانم؛مامانم هم امیر حسین جون خوشمل رو خیلی خیلی دوست داره و وقتی از شما و مهربونیات تعریف میکنم بهم میگه باید قدر شما رو بدونم و شما رو هم مامانم دوست داره و میگه ازتون بخوام تشریف بیارید تهران تا در خدمتتون باشیم) گل نازم امیر جونم رو حسابی از طرف من ببوس و به امیر خوشملم هم بگو روی ماه شما رو ببوسه از طرف من دوستتون داریم بی نهایت تا ابد تا بی نهایت
( باقلم مامان ناهید )
14 مرداد 93 9:22
عزیزم امیر حسین جان 20 ماهگیت مبارک
( باقلم مامان ناهید )
14 مرداد 93 9:26
عزیزم میشه راهنمایی کنید چه جور آسان شد پوشاک گرفتن گل پسری؟ آخه من برا اولین شروع پسرم هردو دسشویشش با هم تو اتاق امجام داد کلی دردسر کشیدم همسری گفت پوشاک کن بچه رو که هنوز زوده بچه من هم 20 ماهه هست ممنون گلم بهتون تبریک میگم وخسته نباشید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
14 مرداد 93 9:27
ببخشید این ادرس بالا را نرید به این ادرس اگه خواستید تشریف بیارید گلم
بهار مامانه برسام
17 مرداد 93 5:38
گلم فقط دلم براتون تنگ شده بود؛اومدم بگم دوستتون دارم
الهام مامان علیرضا
19 مرداد 93 9:48
زینب جون این نهایت لطف و مهربونی شما رو می رسونه دوستم و من خودم رو لایق این همه لطف نمی دونم من فقط وظیفۀ خودم و انجام دادم عزیزم ایشالا امیر جون به زودی با بلبل زبونی هاش شما رو بر سرِ ذوق بیاره
مونا
22 مرداد 93 9:52
سلام عزیزم خوشحالم به ما سر زدی ایشالا دوستای خوبی واسه هم باشیم
خاله حدیثه
26 مرداد 93 16:49
سلام نفس خاله مرد شدنت مبارک
بهار مامانه برسام
4 شهریور 93 1:57
وای زینب یادم رفت خصوصی کنم هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی جونی
5 شهریور 93 14:32
سلام ماشالا به این گل پسر نازنین
مامان زینب
پاسخ
ممنون خاله جون علی جونم ببوس
مریم مامان دونه برفی
6 شهریور 93 9:24
سلام گلم دلمون تنگ شده یه سر بیا پیشمون.
مامان زینب
پاسخ
منم خیلی دلتنگتون بودم ولی بالاخره طلسم نیومدن شکسته شد.
خاله حدیثه
10 شهریور 93 18:32
مبارک باشه عشق خاله
مامان زینب
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
مامان نرگس
24 شهریور 93 14:20
سلام زینب جون خوبی؟ امیر خوبه؟ باباب رفتی هااااااااا کجایی؟
مامان زینب
پاسخ
سلام بالاخره اومدم روی ماه عشقم ببوس
نی نی عکس
25 شهریور 93 12:40
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان نرگس
9 مهر 93 14:32
سلام زینب جون..خوبین؟ امیرجون خوبه؟ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا یه خبری از خودت بده
مامان زینب
پاسخ
ممنون که به یاد ما بودید
مینا
14 مهر 93 1:01
سلام عزیزم ماشالله چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه...... مامان مهربون اگه دوس داری پسر نازت اتاق شیک و.متفاوتی داشته باشه به وبلاگ من سر بزن.... نظر یادت نره عزیزم.....
مامان عسل 
1 آبان 93 9:44
سلام دوست گلم من ازطریق وب دوست بسیارعزیزم بهارجون باوبت آشناشدم پسملیییییییییی ماهی داری خداحفظش کنه عزیزدلم همینطورشماروبرای پسملیتون.....گلم چرادیربه دیرآپ میکنی به وبم بیاتاباهم دوست بشیم زینب جان
مامان زینب
پاسخ
سلام ممنون از محبتتون شما هم دختر نازی دارید خدا حفظش کنه خوشحال می شم دوستی مثل شماداشته باشم
آریا، مامانی و بابایی
24 آبان 93 10:47
ایشاالله100ساله شی نه 120ساله شی نه120کمه همیشه زنده باشی تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک
مامان زینب
پاسخ
سلام ممنون از لطف و مهربونیتون ماشالا به آریا جان چه پسری آدم از دیدنش سیر تمی شه