امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

امیر یل مامان

کودک آزاری در مهد کودک

1393/4/20 14:02
نویسنده : مامان زینب
2,237 بازدید
اشتراک گذاری

کودک آزاری در مهدکودک  سه ستاره ستایش اردبیل

گریه

گریه

گریه

به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

 

من وقتی این فیلم دیدم به معنای واقعی قلبم درد گرفتم داشتم می مردم من قبل از این تصمیم داشتم امیر را بزارم مهد ولی دیگه شده باشه نرم سر کار هیچ وقت این کار را نمی کنم بچه ها خیلی مظلوم و بی دفاعن مدرسه باز جنبش جداست اگه معلم یه سیلی به بچه بزنه کل سیستم متوجه می شن بعد از دیدن این فیلم خیلی خوشحالم که بچه ها جدیدا تو مدارس جلوی معلم یه راحتی از خودشون دفاع می کنن چون آدم بیمار روانی همه جا هست معلم که فدیسه نیست تو قسمت پرسش  پاسخ این قضیه را گفتم ولی مثل این که این قسمت دیگه نمی خواد فعال بشه برا همین تو ویلاگم گذاشتم من به چند تا از مادرا خبر می دم عزیزانی که خبر دار می شن لطف کنن تو وبلاگشون به اشتراک بزارن تا ما نی نی وبلاگی ها جز معترضین اصلی این فاجعه باشیم لینک دانلود فیلمش تو سایت gizmiz.com  هست  اگه به فارسی هم عنوان پستم را سرچ کنید براتون میاره اگه کسی می تونه لینک دانلودش تو وبش بذاره ممنون از همه عزیزان .

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

✿نسیـــم✿
20 تیر 93 14:13
واااااااای ینی چی؟؟؟ مگه الکیه؟؟؟ لعنت ب این آدما
مامان زینب
پاسخ
هزاران لعنت مثل این که دفعه اولش نبوده .
بهار مامانه برسام
20 تیر 93 14:36
مهربونم سلام خوبی؟ شازده کوچولو خوبه؟ من چند روزیه نت نیومدم و یه کم گرفتار بودم الان تا اومدم آخرین کامنت مال شما عزیزم بود واسه همین پست تاسف بار خواستی بیام؟ چون نگران شدم واقعا متاسف و متاثر شدم من واسه همین چیزا اصلا اطمینان نمیکنم برسام رو مهد بزارم چون دور از جون شما و سایر دوستان بعضی زن ها بیمارن و از حسادت بیماریشون بدتر هم میشه و من محاله بتونم جگرگوشه ی خودم رو دست یه مربی که نه احساسی به فرزندم داره نه محبتی بسپارم؛حالا این یه نمونه ی کوچیکه تویه همین تهران تویه یک مهدی که خیلی هم معروفه یکی از مادرا عکسایی رو از فرزندش گذاشته که مورد ضرب و شتم مربی ها قرار گرفته و بدنش کبود شده یا یه مادر دیگه فرزندش هنوز از پوشک استفاده میکرده گویا پوشک نامرغوب برای بچه اسفاده میکردن و از اونطرف بچه رو نمیشستن موقع تعویض پوشک طفلی بچه مریضی پوستی گرفته بود ....از این موارد زیاده ما مادرا نباید جگرگوشمون رو به سایرین بسپاریم گلم تو رو خدا اصلا بهخ هر کسی اطمینان نکن و امیر خوشمل ما رو مهد نزار حتی اگه پرستار هم براش گرفتی حتما تویه خونه جاهای مختلف دوربین مدار بسته بزار ولی طوری که پرستار متوجه نشه و حتما چک کن که یه وقت خدایی نکرده پسر خوشگلمون رو اذیت نکنه حتی مادرایی که آشناهایی غیر از مادر خودشون از کودکشون نگهداری میکنه باز به نظر من حتما باید تویه خونه جاهای مختلفش دوربین مدار بسته بزارن.چ.ن بچه که طفلکی نمیتونه به مادرش بگه چجه بلایی سرش اومده و اکثر بچه ها به دلیل وجود روح پاکشون وقتی مورد ازار قرار میگیرن بعدش طرف کوچکترین محبت ظاهری بهشون بکنه از دلشون در میاد و یادشون میره که چه بلایی سرشون اومده خدا نگذره از آدمای این چنینی روی ماه امیر خوشگل منو ببوس عزیز دلم مهربونم تو رو خدا
مامان زینب
پاسخ
سلام بهار جان واقعا حرفات آدم متاثر می کنه شما کاملا درست می گی من تا اونجایی که بشه امیرو مهد نمی ذارم حتی پرستار غریبه هم نمی گیرم واقعا بچه های کوچیک خیلیمظلوم و بی دفاع ان بیش ترین غصه ی من از بچه هایی که درکودکی آسیب می بینن خدا لعنت کنه کسانی را که بچه ها را آزار می دن ممنون که اومدی بهار جان نازنین برسامم ببوس
مونا
20 تیر 93 16:01
سلام عزيزم مرسى ک به ما سر زدى ايشالا دوستاى خوبى باشيم عزيزم اينجور ادما مريضن واقعا متاسفم
مامان زینب
پاسخ
سلام گلم ممنون خوشحال می شم ازدوستای شما باشم بله این ها بیمار روانی ان که جاشون تو تیمارستان .
**مامان آزیتا**
20 تیر 93 17:12
وای خدای من خیلی بهم ریختم واقعاکه چه آدمایی هستندخداازشون نگذره الهی
مامان زینب
پاسخ
.واقعا خدا باید جزای این آدما را تو همین دنیا بده تا برا کسایی که مثل این آدمن درس عبرت بشه .
مامان علی جونی
20 تیر 93 18:15
وای طاقت دیدن فیلمشو ندارم میدونم که جونم در میاد همین عکسا هم .... وای شنیده بودم تو مهدها شریت خواب آور میدن ولی اینکارا رو قلبم چقدر داغ و سنگین شده
مامان زینب
پاسخ
شربت خواب آور که خوبه بچه ی بدبخت می خوابه من همین ماجرا را که پیگیری می کنم یه چیزایی شنیدم که نمی تونم باور کنم اونم تو کشوری که ادعای مسلمونی دارن خدا خودش جزاش بده .
مامان علی جونی
20 تیر 93 18:31
اینقدر غصه دارشدم که نمیتونم رو گزینه ی میپسندم کلیک کنم همون نمیپسندم
مامان زینب
پاسخ
اره واقعا هیچ کس نمی پسنده ممنون مادر عزیز
حانیه
20 تیر 93 23:49
وااااااااای خدای من
مامان زینب
پاسخ
خدا خودش جزاش بده
مامان آرمیتا
21 تیر 93 0:35
سلام عزیزم یه دنیا ممنون که بهم سر زدین
مامان زینب
پاسخ
خواهش میکنم گلم کاری نکردم
مامی جون نرگس
21 تیر 93 0:49
نمیدونم چی بگم واقعا" نمیدونم خدا تقاصی بهش بده که حقشه انشاالله
مامان زینب
پاسخ
الهی امین تو همین دنیا هم باید تقاص پسبده چون این طور که معلومه کار همیشش بوده.
مانی ایلیا
21 تیر 93 7:48
سلام مرسی از اینکه به ما سر زدین. خیلی ناراحت شدم من نمیتونم همچون فیلمایی ببینم حالم بد میشه خدا ازشون نگذره اونایی که این فرشته های کوچولو را اذیت میکنن.
مامان زینب
پاسخ
آره هر کسی دیده حالش بد شده من می دونم مثل بقیه چیزا ماست مالیش می کنن میره ممنون که نظر دادین
مریم مامان دونه برفی
21 تیر 93 8:31
واااااااای زینب جان دلم ریش شد .همیت دیشب بود که فکر میکردم امیرعلی رو به خاطراینکه دیگه مزاحم عمه اش نباشه بذارم مهد . ولی اگه شده خونه میشینم و این کارو نمیکنم . آخه دلم برا بچه ها ی کوچولو که نمیتونن از خودشون دفاع کنن خیلی میسوزه ...الهی من بمیرم براشون.
مامان زینب
پاسخ
آره واقعا منم اگه دیدم امیر اذیت می شه دیگه نمی رم سر کار مظلوم ترین موجودات دنیا بچه هان من همیشه بیشترین غصم مال بچه هاست
نی نی برفی من برفین
21 تیر 93 14:25
سلام عزیزم 1-ممنون از اینکه به وب ما سر زدی 2-ممنون از اینکه چشم منو به یه همچین آدمایی باز کردی منم قصد گذاشتن برفین رو تو مهد داشتم اما... بازم ممنون گلم من حتی فکرشم نمیکردم دارم دیوونه میشم
مامان زینب
پاسخ
سلام گلم خواهش میکتم ای کاش همه ی مادرا خبردار می شدن تا بیش تر به حال و ورز بچشون تو مهد دقت کنن خدا می دونه تو بعضی از مهد ها چه بلاهایی سربچه ها میارن .
مامان بردیا شیطون
22 تیر 93 15:35
من که چند روز پیش این فیلم رو توی شبکه من و تو دیدم چشمام پر از اشک شد خدا لعنتش کنه عجب ادمایی بلا نسبت بیشعوری پیدا میشن من جای پدر ومادر اون بچه بودم همون بلایی رو سرش میاوردم که با بچه کرد ... مگه میشه اینقدر بیرحم بود که بچه رو بخوابونی و با پا دست وپاش رو بگیری و غذا بکنی توی حلقش....خدا ازش نگذره که تا اسم مهد رو میارن یاد اون ماجرا می افتم باید توی مهد ها و کودکستانا دوربین مدار بسته اجباری بشه تا هر مادری خواست بتونه با گوشیش یا کامپیوتر بچه اش رو هر زمان خواست چک کنه این جور مربیا هم دستشون میاد اره ..هر لحظه چک میشن و رفتارشون رو درست کنن منم میخواستم بردیا رو 2سالش که شد بزارم مهد تا اجتماعی تر بشه با این موضوع اصلا فکرش رو هم نمیکنم
مامان زینب
پاسخ
بله واقعا شما درست می گی عزیزم منم با وجود شاعل بودن همچین قصدی داشتم ولی حالا دیگه نه ای کاش این طور بود ولی تو استان های کوچیک مهد با دوربین اصلا وجود نداره دنیا خیلی بی رحم شده باید خیلی مواظب بچه هامون باشیم .ممنون که نظر دادی
سعادت
22 تیر 93 15:55
سلام مرصی از این عکساتون منم اصلا دلشو ندارم فیلمشو ببینم با همین عکسها متحول شدم نمیدونم این آدمها چطور دلشون میاد با بچه ها این کار رو بکنن من خودم یه مدت تو مهد کار میکردم ولی همچین چیزایی رو ندیدم اینقدر با بچه ها دوست شده بودم که بعضی هاشون روی پای من میشستن به هر حال واقعا واسه این آدمها متاسفم چون بچه ها که نمیتونن از خودشون دفاع کنن ولی خدایی هم هست .
مامان زینب
پاسخ
حق با شماست من که دیدم هنوز حالم خرابه عزیزم همه که مثل هم نیستن ولی باید خانواده ها هشیارتر ازقبل باشن این یه تلنگر بود برای همه
بهار مامانه برسام
22 تیر 93 16:20
این نی نی وبلاگ یه چیزیش شده حتی کامنتی هم که برای همین پستت دادم کامل ثبت نشده....چرا؟؟؟؟؟
مامان زینب
پاسخ
عزیزم منم از دست این نی نی وبلاگ اعصابم خورده توجه کردی چند وقته حالش اصلا خوب نیست قسمت پرسش و پاسخ که کلا تعطیل شده این چند روز هم که من اومدم نظرات جواب بدم صفحه کامل باز نمی شد منم اعصابم ریخت بهم بی خیال شدم .
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 93 8:44
سلام خانم چرا درخواست دوستی منو تائید نکردی ؟؟؟؟؟؟
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم وای ببخشید شرمنده تو را خدا قهر نکن دلم می شکنه باورکن اشتباهی یه امیر علی جان دیگه را تایید زده بودم چون من تا حالا نیومدم تو نی نی گپ درخواستا زیاد شده بود یه سری حذف کردم تااسم قشنگ پسرت پیدا کردم بازم شرمنده حالا بیا تا بوست کنم تا ازدلت در بیاد
مامان سامیه
24 تیر 93 11:11
خیلی متاثر شدم نمی دونم چی باید بگم
مامان زینب
پاسخ
واقعاادم مغزش هنگ می کنه ممنون که اومدید.
مامانی
26 تیر 93 11:47
سلام من مامان نانین زهرا هستم پسرتون خیلی نازه ماشاالله خدا حفظش کنه براتون , خدا نگذره از مربیهای بی انصاف دلم ریخت چون دختر من از هفی تو مهد بوده (البته من فقظرات و خوندم )
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شمالطف دارید به قشنگی نازنین جان که نیست نگران نباش گلم همه مهد ها که مثل هم نیستن ولی باید مواظب باشیم چون بعضی وقتا آدم بیش از اندازه اطمینان می کنه ممنون که نظر گذاشتید .
مامان شبنم
13 مرداد 93 9:48
سلام به دوست عزیز ماشالله چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه و از بلا به دور باشه . من هم بادیدن این صحنه واقعا متاسف شدم . آخه ما خودمون تو اردبیل زندگی می کنم و این مهد مثلا جز مهدهای سه ستاره استان هست ولی واقعا نمی دونم چی بگم . هم مدیریت و هم این خانم باید به اشد مجازاتشون برسن . ولی هیچ مهدکودکی تو اردبیل مهد کودک آنا نمیشه هم مدیریتش با سابقه هست و هم کادرش تحصیل کرده و باسابقه .
( باقلم مامان ناهید )
14 مرداد 93 9:21
سلام عزیزم خوبید ؟ ماشالله امیر حسین چقدر خوشگل وناز فداش بشم چه بی رحمانه منم می خواستم دخترمو بفرستم مهد ولی با دیدن این صحنه ها منصرف شدم دوست خوبم شرمنده شما چند وقت پیش تو وب من کامنت گذاشته بودید ودرخواست داشتید بیام پیشتون ولی من الان کامنتتونو دیدم چون اونجا دیگه پست نمی زارم بنا به دلایل فضولی نزدیکانم واگه هنوز مایل به دوستی با من هستید به همین آدرسی که اومدم پیشتون تشریف بیارید خوشحال میشم
خاله حدیثه
26 مرداد 93 16:51
ای وای خدای من چطور به خودشون اجازه میدن با بچه های کوچیک و معصوم این کار را بکنن . خدا ازشون نگذره
مامان زینب
پاسخ
واقعا خدا خودش جزاشون بده
مامان عسل 
1 آبان 93 9:32
خدالعنتش کنه ایشالله ذلیل مرررررررررررررده جانیولی زینب جان من خودم زمانی مربی مهدبودم خداشاهده جان عسلم به حدی هم من اونارو هم بچه های کلاسم منو دوست داشتن که خانواده شان همیشه این حسوبازگومیکردن حتی نگران بودن موقع جدایی بافرزندشان چه کنن ولی درکل من موافق گذاشن فرزنددرمهدنیستم مگردرمواقع ناچاری.......