امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

امیر یل مامان

مامانی سال 93 با شاگرداش

1393/1/12 2:02
نویسنده : مامان زینب
3,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین پسر الهی فدات بشم یه خبر خوش کم کم داری نشونه های راه رفتن و از خودت نشون می دی  فکر کنم سال جدید دیگه راه بری خدا کنه من که دیگه دل توی دلم نیست قلب عزیزکم  توی این پست عکس شاگردام را کنار سفره هفت سینی که توی کلاس انداختیم می ذارم همه ی وسیله هاش خودشون درست کردن تو مدرسه هم مسابقه ی تخم مرغ رنگی گذاشتیم که پیشنهاد مامانی بود چند تا از شاگردای خودم هم برنده شدن بریم عکسا را ببینیم . 

 

ادامه دارد

 

 

 

 ساحل

 زهرا

مائده

 تارا و 

تیا دو قلوهای کلاسم تعجب

نگار

الناز

ساغر

زهرا

لعیا

 فاطمه

 غزل

 نگار

مریم

 سحر

ریحانه

سهیلا

مهرانا

فاطمه

عاطفه

عسل

مریم

نرگس

آیدا

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مریم مامان دونه برفی
25 فروردین 93 16:28
سلام زینب جان واای خوش بحالت که میتونی تو کارت این همه تنوع و خاطره بسازی . مطمئنا این گل دخترها هیچ وقت این سفره رو فراموش نمیکنن. امیدوارم همیشه خوش باشی. پس معلمشون کو؟؟؟
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم ممنون من فرصت بشه از این کارا تو کلاس زیاد انجام میدم معلمشون داشت عکس می گرفتعسل پسر از طرف من ببوس خدا را شکر که داری موفق می شی از پوشک بگیریش اومدم وبت ولی نه عکسا باز شد نه پنجره ی نظرات
مریم عرب
29 فروردین 93 18:50
با سلام خدمت معلمه خوبم.از شما متشکرم به خاطر عکساهای قشنگتون
مامان زینب
پاسخ
سلام مریم خانم گل شما خیلی دختر ناز و مهربونی هستی انشاءالله موفق باشی عزیزم بازم به من سر بزن
مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 1:58
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیان و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان زینب
پاسخ
باشه عزیزم میام .
مادر
9 اردیبهشت 93 12:13
سلام خانم معلم عزیز روزتون هفتتون ماهتون مبارک خوش به حال این شاگردها با این معلم تک از این شاگردهای عزیز و فرشتتون هم عوض من تشکر کنید که وقتی برا سلامتی پسرم خیلی دعا کردند آرزوی خوشبختی و عاقبت به خیری برای همشون دارم
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم شما که تاج سرید ما که کاری انجام ندادیم این اعتقادات قلبی خودتون بود که سلامتی پسرتون را از خدا گرفت من همیشه به یادتون هستم هر وقت دلم ننگ میشه میام عکسای علی جون نگاه می کنم و کلی ذوق بزرگ شدنش می کنم ایشالا همیشه سالم باشید .
عاطفه محمد علی زاده
11 اردیبهشت 93 11:23
با سلام به خانم مهربان و عزیز خودم پیشاییش روز معلم را به شما تبریک می گویم از شما بسیار متشکرم که عکس من و دوستانم را در این سایت گذاشته اید. خانم رفیعی دوستت دارم.
مامان زینب
پاسخ
سلام عاطفه خانم گل چطوری جوجه اردک ... ممنون دختر نازم کاری نکردم دوست داشتی بازم عکست می ذارم ایشالا عکسای جشن روز معلم می ذارم انشاءالله همیشه موفق باشی به شرطی که درس بخونی
ساغر سنائی و مامان
11 اردیبهشت 93 11:32
سلام خانم معلم دوست داشتنی ام از شما به خاطر زحمات زیادی که برایمان می کشیدممنونم و به خاطر دلسوزی ها ومهربانی هایتان شما را خیلی دوست دارم . معلم عزیزم ، خانم رفیعی مهربان روزت مبارک و شاد انشاء ا... همیشه ودر همه حال موفّق باشید.
مامان زینب
پاسخ
سلام ساغر عزیزم ممنون دختر نازم تو خیلی دختر عاقل و مهربونی هستی حتی زمانی که از دست بچه ها دلخوری وقتی باهات حرف می زنم لبخند می زنی امیدوارم در سایه ی پدر و مادر در آینده فرد سرشناسی بشی
مامان احسان
17 اردیبهشت 93 21:31
سلام .به به چه معلمی روزتون و ماه تون مبارک باشه البته با تاخییر ...منم خیلی دوست دارم معلم باشم ولییییییییییی گل پسری رو ببوسین...
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف داری هر وقت تبریک بگید ما می ذوقیم ایشالا به هر آرزویی تو زندگیتون دارید برسید
مریم عرب
25 اردیبهشت 93 14:41
با سلام خدمت بهترین معلم دنیا : خانم رفیعی من از ته قلبم شمارا دوست دارم . من همیشه موقع نماز از خدای یکتا می خواهم که شما سال دیگر هم درهمین مدرسه مشغول به کار باشید تا من هر روز روی زیبایتان راببینم. راستی تا یادم نرفته است پسر عزیزتان را یک روز به مدرسه بیاورید . (( خدا حافظ.))
مامان زینب
پاسخ
سلام مریم جان من هم شما را خیلی دوست دارم عززم شما دختر بسیار متین و مهربانی هستی حتی اگر سال دیگه هم مدرسه ی شما نباشم همیشه به یادت هستم و بهت زنگ می زنم حتما یه روز امیر حسین میارم سلام من به مادر و پدر عزیزتون برسون .
مريم يزداني
17 خرداد 93 19:13
سلام خانم معلم گل .ممنون از عکساي زيبايي ک در عيد از ماگرفته ايدخيلي خوب شدن .اميدوارم موفق باشيد
مامان زینب
پاسخ
سلام عزیزم قابل شما را نداره
مریم یزدانی فر
17 خرداد 93 20:00
سلام خانم رفیعی عزیزم.خیلی دلم برایتان تنک شده .راستی از عکس هایی هم که در عید کرفتید ممنونم
مامان زینب
پاسخ
سلام مریم گلم خوبی عزیزم منم دلم براتون تنگ شده کاش سال دیگه هم شما شاگردام بودید قابلی نداره فرصت کنم عکس های دیگه هم براتون می ذارم فعلا امیر مریض شده و فرصت نمی کنم مواظب خودت و داداشی باش به مامان هم سلام برسون
√بهار مامانه برسام
9 تیر 93 8:10
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا این خانم معلم مهربون رو خودت حفظ کن و همیشه براش بهترین ها رو روزی قرار بده الهی من فدات شم مهربونم.....خدا به وسعت قلب پاکت و به حرمت شغل خوبت که شغل انبیاست همیشه بهت خیر و برکت و عافیت بده به خدا من اگه تویه کل دوره ی تحصیلم یه همچین معلم مهربونی داشتما هرگز فراموشش نمیکردم البته دروغ نگم تویه کل دوره ی تحصیلم در مدرسه سه تا معلمم رو خیلی دوست داشتم چون خوب بودن البته عالی نبودن ولی در مقایسه با سایر دبیرها این سه بهتر بودن یکی معلم پیش دبستانیم و یکی دیگه معلم دوم دبستانم و یکی هم دبیر تاریخ و جغرافیای دوران راهنماییم من همیشه دوران راهنمایی تاریخ و جغرافی 20 میشدم با اینکه اصلا این درسا رو دوست نداشتم و از درسای ریاضی و علوم خوشم می یومد ولی چون معلمم رو دوست داشتم سعی میکردم همیشه خوب درس بخونم حتما شاگردای شما معلم مهربون هم همه درس خونن؟؟ باید باشن، وقتی معلمی به خوبی شما عزیز دلم دارن اگه درس خون نباشن جای تعجب داره راستی اون دوتا دختر خوب واقعا دوقلو هستن؟؟؟آخه هیچ شباهتی به هم ندارن حتی بهشون نمیخوره خواهر باشن چه برسه به دوقلو چون خیلی تفاوت ظاهری دارن
مامان زینب
پاسخ
ممنون بهار جان شما به من لطف داری من سعی می کنم به بچه ها سرکلاس خوش بگذره همیشه محبت بیش تر حواب می ده بله دوقلوان منم اولش باور نکردم تا مادرشون اومد گفت من می گفتم شما فامیلتون یکیه دختر عمویید حتی خوواهر هم نیسیتید
سجاد
27 تیر 93 1:00
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .