امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

این هم از شب یلدای ما

1392/10/2 16:13
نویسنده : مامان زینب
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طفلکی مادر امروز یکشنبه است فردا اربعین و دیشب شب یلدا بود . یه هفته پیش باز هم بردیمت دکتر و گفت گوش راستت عفونت کرده و از خوابیده شیر خوردن ولی هنوز هم خوابیده می خوری ولی یه بالش بزرگ می ذارم زیر سرت یه هفته است باز داری آنتی بیوتیک می خوری از دو شب پیش به طور ناگهانی شروع کردی سرفه کردن اونم به حدی شدید که از زور سرفه بالا میاری دیگه به حدی شربت های جورواجور می ریزیم تو حلفت که جیگرم کباب می شه دیشب که حالت بد شد بردیم پیش یه دکتر عمومی که گفت خروسک کردی الانم هم کلی سرفه کردی و از زور سرفه بالا اوردی و خوابیدی حالا که بیدار شدی می خوایم ببریمت پیش متخصص و البته یه فکرهایی تو سرم هست که اگه عملی شد برات می نویسم فقط در همین حد بدون که خیلی برات غصه دارم و اوضاع زندگیمون خیلی بهم ریختس خودم هم از نظر روحی و جسمی اوضاع چندان خوبی ندارم  دهنم پر زخم و آفت شده بود که رفتم دکتر گفت از شدت استرس چند روز هم یه شدت گلو درد داشتم اینجا هوا بد جوری سرد و آلودس انگار گرد مرگ تو این استان پاشیدن دیگه بهتره چیزی نگم که نگفتنش بهتره .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی باران
2 دی 92 16:10
عزیزممممممم!!!! گل پسر قند عسل جیگر جیگر نبینمممممم خاله گفت بیاد از حال و احوالت خبر بگیره کلی غصه خورد که فهمید مریضی و کسالت داری نازنینم زینب جان نگران خودت هم شدم که ...!!! میدونم خیلی داره بهت سخت میگذره ولی خیلی دعا میکنم که قوی باشی و بتونی با انرژی این روزها رو پشت سر بگذاری ... باورکن تهران هم همینطوره هوا بدجوری شده الان باران هم شدید تب داره و من و باباش هم مریضیم ... فقط تغذیه خوبی داشته باش که تلافی کم خوابی ها و فشاری که روت هست باشه ... میبوسمتون و میدونم که زود زود خوب و سرحال میشین
مامان زینب
پاسخ
ممنون نازنین خیلی لطف داری که به ما سر می زنی با حرفات کلی انرژی گرفتم خدایا این دوستان خوب من را در سایه خودت سالم و خوشبخت نگه دار آمین خدا نکنه نازنین دخترم تب کنه مواظب خودتون باشید عزیزم من خیلی خوب می دونم بچه مریض بشه چقدر سخته ایشالا خیلی زود کسالت برطرف بشه
نرگس
2 دی 92 19:06
اخی عزیزدلم امیرم....... دلم کباب شد واسه پهلوون امیر انشاله زود زود خوب میشی پسرم
مامان زینب
پاسخ
ممنون گلم ایشالا خدا از زبونت بشنوه.
مینا مامان آرمانی
1 بهمن 92 0:18
خدا نکنه امیرم.چرا خاله.ایشالله که بهتر شدی الان. مامانی با اجازتون لینک شدین.لطفا به وبلاگ ماهم سر بزنید
مامان زینب
پاسخ
سلام گلم بله ممنون الان بهتره لطف کردین بابت لینک چشم حتما میام پیشتون من هم شما را لینک می کنم .
مامانی مهربون
21 خرداد 93 16:43
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
مامان زینب
پاسخ
وای وای وای عجب نردبونی احتمالا مال آتش نشوناست چشم اومدم
مامانی مهربون
22 خرداد 93 8:40
سلام گلم جوابت خیلی باحال بود ممنونم ار این که به وبلاگم سر زدی و نظر دادی دوستم منم سر فرصت لینکت می کنم
مامان زینب
پاسخ
بازم میام لینکت کردم عزیزم