امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

امیر یل مامان

لالایی

1392/8/15 17:32
نویسنده : مامان زینب
740 بازدید
اشتراک گذاری

 

الان ساعت از 12 گذشته و تو هنوز بیداری نشستی تو بغلم پا کامپیوتر داری المو نگاه می کنی آخه عزیزم من فردا باید برم سر کار منم یه گوشه از صفحه دارم تو وبلاگا می گردم برات این لا لایی را می نویسم شاید بخوابی .

لالالالا  گل نازم

 تويي سرو سرافرازم

  تويي سرو و تويي كاجم

 تويي افسر، تويي تاجم

  لالالالا گل نرگس

 نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز

  هميشه در برم باشي

  چو تاجي بر سرم باشي

 لالالالا گل مريم

 چه گويم از غم و دردم

 غم من در دلم پنهان

 بيا اينجا بشو مهمان

  لالالالا گل مينا

  بخواب آروم ،گل بابا

  بابا رفته ، سفر كرده

  الهي زودي برگرده

  لالالالا گل شب بو

  نگاهت مي كند جادو

  ببينم چشم شهلايت

  به زير آن كمان ابرو

  لالالالا گل پونه

انار كردم واسَت دونه

 انار سرخ ِ ياقوتي

 بخوراي گل، نگير بونه

 لالالالا گل صدپر

  نشه هرگز گلم پرپر

بمون با من گل خندان

  نبينم چشم ِ تو گريان

   لالالالا گلم خوابيد

  به رويش نورِ مَه تابيد 

  لالالالا گلم زيباست


الان ساعت 12 و نیم و تو خوابیدی باورم نمی شه انگار لا لایی اثر کرد منم الان یه پست برات می ذارم میرم می خوابم قربونت برم فردا که از خواب بیدار بشی مامانی رفته سر کار و مامان مهناز پیشت ولی غصه نخور خیلی زود میام خونه یه بوس بده  وای که چقدر تو شیرینی .

شبات پر ستاره عزیزم

 

تصاویرشباهنگ Shabahang

 

iixc5zo50q5p7qta3qnr.jpg


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمد علی
6 آبان 92 16:54
سلام
پیشاپیش تولد پسر گلتون رو تبریک میگم


سلام ممنون عزیزم خیلی لطف کردین ایشالا دامادی پسر عزیزتون .
بهار مامانه برسام
6 آبان 92 19:22
من فدای المو نگاه کردن این پسمل باهوش بشم
خدا حفظش کنه
ناز گلم مادرشوهرت زحمت میکشه امیرجون رو نگه میداره؟
بهشون سفارش کن حسابی سرگرمش کنه تا تویه روز زیاد نخوابه
احتمال 99% گل پسرمون روز زیاد میخوابه که شب خوابش نمیبره
اگه روز سرگرم باشه و فقط یکی دوساعت خواب ظهر داشته باشه شب هم اتوماتیک ساعت 11 نهایت 12 خوابه
پسملمون تقصیر نداره باید برنامه ریزیش مدیریت بشه تا تویه روز خوابش بیش از حد نباشه
گلم چه لالایی قشنگی نوشتی
خیلی خوشم اومد ازش
انشاالله که گل پسرمون همیشه مثل امشب زود بخوابه
بمیرم برات که انقدر پسری دیر خوابیده 12 برات زوده.....
روی ماه ماهک منو ببوس
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم...البته تمام این خیلی ها در مقابل علاقه ی من به شما خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کمه


گل همیشه بهارم به حدی شما پیامت پر از مهر و محبته که من موندم در جواب چی بگم عزیزم واقعا خدا را شکر که دوستی مثل آینه پاک و بی ریا خدا به من هدیه کرده منم واقعا به شما و برسام جون علاقه دارم و این علاقه قلبی و نه زبانی چون اگه دوستون نداشتم هر روز در حد چند دقیقه هم که شده برای دیدن کامنتاتون نمیومدم و همینطور دیدن جواب کامنتای خودم عزیزم امیر وقتی خوابش می گیره دیگه نمی شه کاری کرد و مجبوریم بخوابونیمش حالا هر وقت که باشه دیگه وقتی هم خوابش نمیاد هیچ کاری نمی شه کرد جز این که باهاش بیدار باشی این لالایی هم قابل برسام عسلم نداره هزاران لالایی حاضرم براش بنویسم تا یه عکس ازش در حالی که می خنده ببینم قربونت برم نانازم را از طرف من ببوس .
مریم مامان دونه برفی
7 آبان 92 9:56

سلام زینب جان .ممنون که به ما سر زدین عزیزم . پسر فوق العاده نازی داری . خداسایه شما و بابایی شو از سر این پهلوان کوچک مستدام کنه .آمین
عکسهاش منو یاد توپولیهای امیرعلی میندازه .
اینهم چند تا بوس محکم برای گل پسرمون.
راستی من لینکتون کردم.
خواستی لینکمون کن.



سلام عزیزم ممنون از این همه محبتتون ایشالا امیر علی جان هم زیر سایه پدر ومادر باشه و با سلامتی هم خودش و هم پدر و مادر گلش زندگی کنند به روی چشم خوشحال می شم چشم و چراغ وبلاگم باشید با افتخار لینکتون کردم.
خاله معصومه
13 آبان 92 18:53
قربون این پسر خوشگلم برم من آخه تو قدر نازی .
















ممنون عزیزم نظر لطفته باز هم به ما سر بزن خوشحال می شیم .