امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیر یل مامان

عیدت مبارک

1392/8/4 18:43
نویسنده : مامان زینب
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

ای تو جان نوبهاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!
ای تو شور آبشاران، خوش رسیدی، خوش رسیدی!
آمدی چون ماه تازه، تیغ بر کف، خنده بر لب
آمدی ای عید قربان! خوش رسیدی، خوش رسیدی!
۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

عکسهای متحرک عید سعید غدیر خم,عکس های عید سعید غدیر ,تصاویر متحرک عید سعید غدیر خم,تصاویر متحرک و متن متحرک بمناسبت عید سعید غدیرخم

 

نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد

 همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

 عيد غدير خم مبارک باد

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عیدت میارک عسل پسر امیدوارم اول خدای متعال بعد هم مولا علی نگهدارت باشه .

امیر یل مامان هم عید قربان و غدیر به همه ی کسانی که گاهی چراغ وبلاگ ما را روشن می کنن و سری به ما می زنن تبریک می گه مخصوصا به خاله بهار گل و پسر نازش برسام جون که چشم و چراغ وبلاگ ما هستن عیدتون مبارک .

  http://www.khavaranshop.com/   خرید پستی از خاوران شاپ   ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بهار مامانه برسام
6 آبان 92 19:05
خدايا به حق شاه مردان
مارا محتاج نامردان مگردان
عید غدیر مبارک
__________________
خوشگلم منو ببخش به خدا شرمنده شدم حسابی
سیستمم به هم ریخته بود و حسابی اذیتم کرد
امروز نمیدونم چی شد یه کم به منو ها ور رفتم و امتحانی روی یکی از کامنتهام کلیک کردم و رفتم تویه وبش و خدا و خدا میکردم همه ی وب ها رو باز کنه
که خدا رو شکر انگار مشکل برطرف شد....نمیدونم شایدم کامل برطرف نشده باشه مهم اینه که بعد از چند روز تونستم بیام یه سر پیشت
حیف خیلی دوست داشتم اولین کسی باشم که عید رو بهت تبریک میگه
مخصوصا به عشقم میخواستم به طور ویژه تبریک بگم...افسوس که نشد.....


فدای سرت عزیزم اگه تو هیچوقت هم نیای من هر روز به عشق دیدن تو میام به وبلاگم و وبت باز می کنم اصلا وبلاگت ذخیره کردم فایر فاکس که باز می کنم وب تو میاد بالا ایشالا ویندوزت که عوض کنی مشکل کاملا برطرف میشه ولی اگه خدایی نکرده باز گیر کرد یه کوچولو از کافی نت به طرفدارانت خبر بده نگرانت نشیم باور کن من یکی که تو و برسام عزیزم از ته دل دوست دارم شاهدم خداست .
بهار مامانه برسام
6 آبان 92 19:06
نام علي : عدالت -- راه علي : سعادت -- عشق علي : شهادت -- ذكر علي : عبادت -- عيد علي : مبارك




















بهار مامانه برسام
6 آبان 92 19:12
رود است علی ، پاک و زلال است و روان
کوه است علی که استوار است و گران
من رود ندیده ام چنین پابرجا
من کوه ندیده ام چنین در جریان

عیـــــــــــــــــــــــــــــــــــدتون مبارک
انشاالله به حق صاحب عید ولایت به تمام آرزوهاتون برسید


منم همیشه آرزومن آرزوهایت هستم ایشالا زیر سایه مولا علی به خوبی و خوشی زندگی کنید .