امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

تقدیم به برسام عزیزم پسر ناز مامان بهار

1392/7/17 14:23
نویسنده : مامان زینب
865 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیر مامان شما یه دوست خوب و خیلی باهوش به اسم برسام داری می بینی مامانی چه اسم قشنگی داره با یه خاله ی مهربون به اسم بهارجون که مامانی برسام. خاله بهار خیلی دوستت داره عزیزم و همیشه تو کامنتا نازت می کنه و برات دعاهای خیر می کنه ایشالا وقتی بزرگ شدید بتونید با برسام جون دوستای خوبی برای هم باشید .

برسام عزیزم، من و امیرحسین همینجا روز کودک را به شما و همه ی بچه های ناز تبریک می گیم و این کارت پستالا تقدیم به شما که خیلی نازنینی ایشالا که همیشه سلامت باشی عزیزم و دنیای کودکی را با لحظه لحظه شیرینی و شادکامی پشت سر بگذاری  .


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بهار مامانه برسام
17 مهر 92 21:46
الهی من فدات شم
گل نازم واقعا شرمنده کردی
خدا جون شکرت به خاطر این دو گوهر گرانبهایی که به من هدیه کردی
گلم منم با استفاده از ابتکار بینظیر شما عزیزم عکس عشقم رو تویه پست ثابت وب برسامی گذاشتم تا همه بدونن ما چه دوست گلی داریم
ببخشید از امروز صبح گذاشتم...شرمنده بدون اجازه گرفتن گذاشتم
من خیلی دوست دارم عکس امیر جونم تویه وبمون باشه ولی اگر خدایی نکرده ناراضی هستی بگو تا برش دارم
گل نازم برسام داره آتیش میسوزونه الان میرم دوباره میام پیشتون
امیر جونم رو از طرفم بوس کن و مواظب خودتم باش ناز گل مهربونم


بهارم شرمندم کردی این چه حرفیه شما صاحب اختیار وب من هم هستی اصلا رمزش بهت میدم از هر جاش خوشت نیومد حذفش کن گلم این طوری که من خیلی مدیونت میشم آخه وبلاگ شما خواننده زیاد داره ولی وب من نه و من کار خاصی انجام ندادم بهارم هر وقت حس کردی مزاحم وبت حذفش کن من اصلا ناراحت نمی شم بازم ممنون عزیزم .
قربون برسامم برم که شیطونی می کنه فداش بشم به خدا آرزوم از نزدیک ببینمش و باهاش بازی کنم من اگه با بچه ها هم بازی بشم دست کمی ازشون ندارم و هم پاشون شیطونی می کنم فقط الان دارم لحظه شماری می کنم امیرم راه بیافته تا حسابی باهاش بازی کنم قربونت بره خاله حسابی بازی کن و خوش بگذرون .
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 20:19
سربلندی ابراهیم ، آرامش اسماعیل، امیدواری هاجر، عطر عرفه

و برکت عید قربان را برای شما آرزومندم

زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه ی زمزم

عید سعید قربان همایون باد . . .



بهارم ممنون از تبریک قشنگت عشقم برسام نازم را از طرف من ببوس ایشالا همه ی روزای زندگیتون عید باشه مهربونم.
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 20:21
خاک عرفات را ، آب زمزم را ، کوه حرا را ، جرات ابراهیم و طاقت اسماعیل را ، زندگی زیبا و عاشقانه و خوشبختی و عاقبت به خیری رو صاحب کعبه نصیب تو عزیزدلم و خانواده ی محترمت کنه و عسل پسرت رو به حق همین شب عزیز خوشبخت و عاقبت به خیر کنه
مهربونم عید قربان مبارک


ممنون بهار گلم مهربونم که با وجود مشغله ی زیادی که داری بازم به من سر می زنی چون می دونی که چشم به راهتم ممنون که چشم به راهم نمی ذاری .
مامانِ عسل
26 مهر 92 18:05
l





مامانِ عسل
26 مهر 92 18:10
خیلی لذت بخشه وقتی میبینم توی دنیای مجازی دوستان و خاله هایی هستن که به اندازه یا حتی بیشتر از اطرافیان محبت دارن و شریک هستن در لحظه لحظه زندگی. توی شادی و غم.
تبریک میگم که دوتان به این خوبی دارین


ممنون عزیزم باور کن بیش تر دلخوشی های من هم شما دوستای عزیزم هستید اگر این روزا خیلی دیر آپ می کنم و کم تر سر می زنم فکر نکنید بی مهر و محبتم باور کنید فرصت نمی کنم امیر با این که نزدیک یک سالشه ولی عین نی نی کوچولوها اذیت می کنه ممنون گلم که پیشمون اومدی .
بهار مامانه برسام
30 مهر 92 17:45
راستش تصمیم داشتم برای اینکه اذیت نشی و خودت رو موظف به پاسخ دادن ندونی فقط بیام و امیر جون رو ببینم و ببینم آپ جدید داری یا نه و دیگه کامنت ندم ولی دیدم اینطوری ممکنه بگی چقدر بهار بی معرفته و فکر کنی بهتون سر نمیزنم پس گلم ازت خواهش میکنم اصلا خودت رو واسه جواب دادن به کامنت من تویه زحمت ننداز و لازم نیست وقتت رو واسه من هدر بدی من دلخوشم به دلخوشیت و شادم به شادیت و خدا میدونه اصلا راضی نیستم بخوای وقتت رو به خاطر منو برسام تلف کنی میتونی همون وقت رو با امیر جون عسلی بگذرونی یا خودت یه کوچولو استراحت کنی
گلم از خدا میخوام همه ی زیبایی ها رو به تو زیباترین آیه ی هستی هدیه بده و امیر هم که زیر سایه ی پر مهر خودته و هر چی خوبی واسه تو بخوام انگار برای عشقم امیر خواستم
گلم دوستتون دارم و همیشه از خدا میخوام اون چیزی که صلاح و قسمتتون هست رو به بهترین و زیباترین شکل بهتون هدیه بده روی ماهت رو میبوسم ماه مهربونم
از طرف من عشق خوشملم رو بوس بوسی کن الهی فداش شم که انقدر این پسر به مامان گلش وابسته ست
قربون هر دوتاتون بشم من دوستتون دارم بی نهایت و همه آرزوهای خوب و قشنگ رو واسه شما دارم


ممنون بهار عزیزم این واقعا خوبی تو را نشون میده که به این حد به من پسرم لطف داری اگه همه ی وقت های دنیا مال من بود همش را فدای یک لحظه با تو بودن می کردم پس دیگه هیچ وقت این حرف نزن ما هم شما و برسام جون خیلی دوست داریم خواهر خوبم مهربونم .