امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

امیر یل مامان

کاکل زری

1392/6/10 1:50
نویسنده : مامان زینب
406 بازدید
اشتراک گذاری

 تا چهار ماهت بشه ومن بابایی بفهمیم نازگلمون گیس گلابتون یا کاکل

 

زری کلی طول کشید آخه انتظار سخته تو این مدت هم بابایی

 

حسابی به مامانی می رسید و صبحا مجبورش می کرد شیر بخوره

 

منم که وقتی شیر می خوردم این شکلی می شدم سبز البته تو خیلی

 

بچه ی نازی بودی اصلا تو دوران حاملگی اونجوری که من از دیگران

 

شنیده بودم اذیت نکردی فقط جند باری حالت تهوع داشتم بابایی هم

 

 

خوش شانس بود چون مامانی اصلا ویار نداشت و کلی از هزینه هاش

 

کم شد چون مجبور نبود هر روز ویاردونه بخره سه ماه و نیمت بود که

 

تحملمون تموم شد و رفتیم سونو دکتر بعد از کلی بررسی گفت کاملا

 

طبیعی و سالمی پرسیدم آقای دکتر جنسیت بچه معلومه دکتر دوباره

 

به صفحه ی مانیتور خیره شد یکمی طول کشید آه کشیدم پیش

 

خودم گفتم حتما معلوم نیست دیگه بعد از چند دقیقه سکوت گفت

 

وروجک شما رو شکم خوابیده و نمیذاره ببینم چیه برای این که گولت

 

بزنیم مامانی به پهلو چرخید و تو هم مجبور شدی بچرخی و دکتر با

 

قاطعیت اعلام کرد که تو یه کاکل زری هستی بابایی هم که این دفعه

 

اومده بود داخل اتاق و چشم از مانیتور بر نمی داشت یه کله قند تو

 

دلش آب شد نیشخند چون بابایی کاکل زری دوست داشت قربونت برم

 

مهم سلامتیت بود دختر و پسر بودن که اهمیتی نداره مگه نه بابا

 

حامد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)