امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

امیر یل مامان

بازگشت

1392/6/28 22:46
نویسنده : مامان زینب
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان نازنینم و یه دنیا تشکر بابت لطف و محبتی که به من و پسرم داشتید مامانای گل پسر من دیروز از بیمارستان عسگریه اصفهان مرخص شد و ما بنا بر احتیاط تا شب هم اصفهان موندیم و دیشب ساعت 10 اومدیم خونه خدا را شکر در حال حاضر پسرم حالش خوبه و امیدورام دوباره این بیماری لعنتی شروع نشه از همه ی عزیزانی که تو این مدت به وبلاگ ما سر زدن و نظرگذاشتن تشکر می کنم و یه عذر خواهی بابت نظراتشون به علت مشکلی که در کدها وجود داشت نظرات پس از تأیید و پاسخ گویی نمایش داده نمی شدن که فعلا به صورت موقت یکی از قالب های نی نی وبلاگ را انتخاب کردم تا بعدا قلبی را که برای امیر حسین سفارش دادم به دستم برسه .

دوستان عزیزم با این که همسری به شدت مخالف که در مورد بیماری امیر حسین و اتفاقاتی که تو این مدت تو بیمارستان ها بر ما گذشت چیزی بنویسم ولی من می نویسم تا حتی یه عده ی اندک هم بخونن و بدونن که تو این استان ما و به خصوص بیمارستانش چی می گذره عکسای گل پسرم تو بیمارستان را می ذارم به هر حال این هم بخشی از زندگیش شاید وقتی بزرگ شد و دید براش جالب باشه فرشته های مهربون به محض این که زندگیم به روال عادی برگشت خیلی زود به همتون سر می زنم چون واقعا دلم براتون تنگ شده برای دیدن عکس نی نی های نازتون و خوندن شیرین کاری هاشون من باید تا کم تر از یک هفته ی دیگه سر کار هم برم ولی متأسفانه اونقدر از نظر جسمی خسته ام که هیچ اشتیاقی برای اول مهر ندارم چون بر خلاف اون چیزی که من برای این ماه برنامه ریزی کرده بودم که وابستگی امیر را به خودم کم تر کنم امیر وابستگیش بیش تر شده و من واقعا نمی دونم باید چی کار کنم و فقط توکلم به خداست چون این بچه از نظر جسمی که ضعیف شده و اصلا دلم نمی خواد از نظر روحی دیگه اذیت بشه مهربونا باز هم برام دعا کنید همتون را دوست دارم و تندرستی و لحظاتی سرشار از خوشی را براتون آرزو می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بهار مامانه برسام
26 شهریور 92 23:52
بهترین خبر برای من خبر سلامتی امیر جونم بود
الهی من فداش شم که این مدت کلی اذیت شد
الهی من فدای شما مامانی گل بشم که شما بیشتر از همه اذیت شدی
خدا رو صد هزار بار شکر که الان امیر جونم خوبه
خدا جون شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
خدا جون خودت حافظ امیر جون ما باش و سلامت نگهش دار
خدا جون تو رو قسمت میدم به حرمت جدم نزار دوباره روزای سختی که گذشت تکرار بشه
خدا جون تو خدای مهربونی،تو خدایی هستی که با لطف و کرمت همیشه بنده هات رو شگفت زده کردی ازت میخوام امیر عسشلی رو همیشه ی همیشه سلامت نگهداری
خدا جون مامان گلش این مدت خیلی اذیت شده بهش کمک کن تا خستگی این مدت با همکاری امیر جون گلمون در اول مهر به بعد از تن این مامان گل در بیاد
خدا جون خودت حامی و حافظ این خانواده ی خوب باش و روزهایی پر از عشق و سلامتی و زیبایی و نعمت رو در پیش روشون قرار بده
الهی آمین


چه دعاهای قشنگی عزیزم چون تو دعا کردی حتما اجابت میشه می دونم. من فکر نمی کردم یه روزی تو این دنیای مجازی دوستی به خوبی تو پیدا کنم دوستی که نمونش را در اطرافیانم ندارم خدا حفظت کنه بهار جون روشنایی وبلاگ من تویی من آرزوی بهترین ها را برای خودت و گل پسرت دارم .
بهار مامانه برسام
26 شهریور 92 23:54


























































































































































این قلب ها رو همین جوری نفرستادمـــــا..... هر کدوم از این قلب ها حامل هزاران هزار آرزوی خوب و هزاران هزار دعای خیر و سلامتی برای امیر جون و خانواده ی عزیزشه


واااااااای بهارجان چقدر قشنگه عزیزم چقدر خلاقانه فدات شم به خدا نمی دونم جواب محبتات چه جوری بدم فقط می تونم هر بار که با خدا حرف می زنم ازش برا خودت و پسرت و همه ی خانوادت تندرستی و خوشبختی بخوام هر چند تو به دعای من نیاز نداری چون خودت یکی از فرشته های خدایی.
بهار مامانه برسام
27 شهریور 92 0:01
اینم از طرف برسام برای ناز پسرمون امیر جونم که حالش خوب شده و انشاالله به حق جدم همیشه هم سلامت خواهد بود
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$


وای چقدر قشنگه ممنون عزیز دلم امیر هم هزار تا بوس برات می فرسته برسام جون کاش پسر منم بزرگ تر که شد همه چیزش شبیه تو بشه هوشش ، مهربونیش و صد البته آروم بودنش البته تو مامانی مثل بهارجون داری باید هم همه چیزت مثل فرشته ها باشه بازم ممنون چراغ خونه.
بهار مامانه برسام
27 شهریور 92 0:02
این گل رو برسام برای شما خاله ی عزیز فرستاده برای اینکه شاید یه کوچولو خستگی از تن شما مامان گل به در بشه
__████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█


قربون برسام عزیزم برم من فدات بشه خاله که اینقدر مهربونی جیگرم علاوه بر این که باهوشی خیلی هم مهربونی من که برا جبران محبتت کاری نمی تونم بکنم پس کاش پیشم بودی چند تا ماچت می کردمنازنین .