امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

امیر یل مامان

عکس های چهارماهگی

1392/6/10 1:35
نویسنده : مامان زینب
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم تو چهار ماهگی نه این که مامانی را اذیت کنی خودت خیلی

 

اذیت شدی پسرم هنوز کولیکت ادامه داشت و نزدیک عید بود و مامان یه سری نظافت کاری باید انجام می داد ***ولی خوب چون پسری دوست داشت مامانی در بست در اختیارش باشه مامانی

 

هم بی خیال شد فدای سرت عزیزم ایشالا عید سال دیگه خودت کمک مامانی می کنی . **

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

نمی دونم این مامانی چه اصراری داره من پستونک بخورم خوب من دوست ندارم

عزیزم حالا یه ذره نگهش دار تا من یه عکس بگیرم یادگاری داشته باشیم

 

 

مامانی یکمی محکم تر تکون بده خیلی کیف میده

 

 

دوست داری گلم چشم شما دستور بده

 

 

آخیش کلی انرژی گرفتم حالا دیگه تا شب مامانی پیشت بیدار می مونم

ناراحت

 

 

از گهواره به کالسکه اگه مامانی این دوربین زمین می ذاشت میومد تابم می داد دیگه تفریحمون تکمیل می شد

 

 

وای وای چرا اینقدر اخم کردی

مامانی خودت تشخیص نمی دی من پسرم اونوقت روسری سرم می کنی برا من افت کلاس داره

 

 

چه عجب این دفعه غر نمی زنی نمکی

محو لپای خودم شدم با وجود کولیک خیلی زحمت کشیدم تا از بچه های دیگه عقب نمونم  یه ژست آقا منشانه می گیرم بی زحمت یه عکس دیگه ازم بگیر

چشم امیر یل مامان

 

 

بدون شرح

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 4:44
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون دلم من فدای چشمای ناز و معصومت بشم جیگر طلا پسمل بلا عسلی عسل خوشمل پسر قربونت شم مثل وقتایی که برسامم رو نازی میدم شما عسلی رو هم یه کمی با اجازه ی مامانی کهربونت ناز دادم قربون شکل ماهت شم انشاالله عاقبت به خیر و خوشبخت بشی نفسم