امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

امیر یل مامان

عکس های سه ماهگی

1392/6/10 1:36
نویسنده : مامان زینب
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمکعزیز دل مامانی سلام بالأخره موفق شدم تا حدودی عکسات مرتب

 

کنم تشویق از سه ماهگی برات پشت سر هم تو پست های جدا می ذارم

 

این جوری یه قشنگی هم برا خودش داره تغییراتی را که این چند ماه

 

کردی میشه تشخیص داد لبخند پسر گلم تو سه ماهگی دیگه تپلی

 

شده بودی و تو این ماه هم کم تر دل درد داشتی خدا را شکر {#emotions_dlg.e11}

 

 

از این ماه لثه هات به قول مامان مهناز کرسی بستن و آب دهن

 

پسری حسابی سرازیر شد تا شش ماهگی که اولین دندونت را در بیاری حسابی آبیاری داشتی

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


 

چیزی شده پسری انگار می خوای دعوا کنی

 

 

به بابایی یه چیزی بگو همش میاد من بوس می کنه تمرکزم بهم می زنه

 

 

ای خدا کی میشه من بتونم این دوربین از دست مامان بگیرم بخورم ببینم چه مزه ای

 

 

ا خوب من از این کلاه بدم میاد سرم که باشه خوابم نمی بره

مامانی قربونت بره آخه از حمام اومدی گوشات یخ می کنن باشه من برش می دارم ببینم جنابعالی می خوابی

 

 

جدی جدی خوابید البته گول این خواب

عمیق

 

عمیق

 

 

عمیق را نخورید دو دقیقه دیگه دل پیچه می گیره بیدار میشه

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بهار مامانه برسام
18 شهریور 92 4:40
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزارماشالله به این ناناز پسمل خوشمل
آخیه چقدرم ناز لالا کرده
من وقتی برسام تازه دنیا اومد متاسفانه گوشیم رو قبلش یه بنده خدایی لازم داشت و ازم دزدید نوش جونش فقط کارم رو یه مدتی گیر دوربین کرد
بعد تا یه دوربین خوب بگیرم هی امروز فردا شد تا برسامم تقریبا یک ساله شد و هر چی عکس ازش دارم یا تویه گوشی مامانمه یا داداشیم باید رابطشون رو بگیرم بریزم رو سیستم والا این عکسای نی نی های ناز و خوردنی شما رو میبینم از یه طرف کلی کیف میکنم از یه طرف دلم میسوزه که چه مامان بدی بودم به فکر نبودم تا زودتر یه دوربین بگیرم و مثل شما عکسای خوشمل خوشمل از نی نیم بندازم.....طفلی برسام خیلی بد شانسه که مامانی مثل من داره
خدا شما رو واسه امیر جونم نکهداره
تو رو خدا براش اسپند دود کن
من چشمم شور نیست ولی میگن ممکنه از علاقه ی زیاد هم نی نی جونیا چشم بخورن
الهی چشمم در بیاد اگه امیر جونم رو چشم بزنم


وای این طوری نگو بهارم خدا نکنه خدا چشمات و نور چشمات برسام جون برات نگهداره برسام عزیزم مادری از جنس فرشته ها داره واقعا خوش به حالش اشکالی نداره گلم یه روز که تشریف اوردن خونتون یه لحظه گوشی هاشون بگیر و عکسا را بریز رو سیستمت به خدا فرصت نمی کنم همین که امیر آروم تر بشه عکسای برسام جونم طراحی می کنم باورت میشه وقتی خاطراتش می خونم چقدر ذوق می کنم که اینقدر باهوش و نازنین انگار بچه ی خودم اینطوری باشه هر چند هیچ فرقی نمی کنه .